• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

اقدامات شهرداری منطقه چهار همدان برای ورود به فصل بارش/از اصلاح معابر تا پاکسازی رودخانه‌ها+تصاویر

  • کد خبر : 88323
  • 22 مهر 1399 - 10:42
اقدامات شهرداری منطقه چهار همدان برای ورود به فصل بارش/از اصلاح معابر تا پاکسازی رودخانه‌ها+تصاویر

احمد نوروزی با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای درخصوص رفع نواقص و روان‌سازی آب‌های سطحی انجام شده است، گفت: شهرداری همدان آمادگی کامل در مواجهه با مشکلات ناشی از بارش‌ها را دارد. به گزارش عصر همدان، احمد نوروزی، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه چهار همدان گفت: با توجه به ورود به فصل پاییز و شروع بارندگی‌ها، […]

احمد نوروزی با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای درخصوص رفع نواقص و روان‌سازی آب‌های سطحی انجام شده است، گفت: شهرداری همدان آمادگی کامل در مواجهه با مشکلات ناشی از بارش‌ها را دارد.

به گزارش عصر همدان، احمد نوروزی، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه چهار همدان گفت: با توجه به ورود به فصل پاییز و شروع بارندگی‌ها، شهرداری منطقه چهار همدان طبق سنوات گذشته اقداماتی را در دستور کار قرار داد تا شهروندان روزهای پیش‌رو را با کمترین خسارت و مشکل بگذرانند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶ نقطه حادثه خیز در سطح منطقه چهار شناسایی شده بود، گفت: امسال به منظور روان‌سازی آب‌های سطحی و عدم بروز خسارت به سازه‌های شهری، ۳ نقطه عیب‌یابی و اصلاح و ۳ نقطه دیگر هم در روزهای آینده رفع نقص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکل آب‌گرفتگی در این نقاط مربوط به زیر پل‌ها می‌شود، ابراز کرد: خدمات شهری شهرداری منطقه چهار با حدود ۲۰۰ نیروی آماده و تجهیزات و ماشین‌آلات متعدد آماده مواجهه با هرگونه مشکل احتمالی خواهد بود.

نوروزی با تاکید بر اینکه کارشناسان معاونت خدمات شهری در روزهای گذشته تمامی معابر سطح منطقه را زیرنظر داشته و به طور منظم بازرسی کرده‌اند، خاطر نشان کرد: تمامی رودخانه‌ها به صورت کامل پاکسازی و لایروبی و زباله‌ها و موانع موجود در آن‌ها به طور کامل برداشته شده است.

وی همچنین به اصلاح دریچه‌های خروجی آب‌های سطحی اشاره کرد و افزود: برخی دریچه‌ها معیوب و شکسته شده بود که با تعویض آنها و شستشو و پاکسازی برخی دیگر، و همچنین اصلاح و ترمیم جداول و جوی‌ها، نگرانی‌ها درخصوص خروج آب‌های سطحی برطرف شد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه چهار، ضمن اشاره به نگاه مثبت دکتر یوسفی‌نوید نسبت به ساماندهی‌ رودخانه‌های سطح منطقه چهار گفت: در سال جاری حدود ۲ کیلومتر از رودخانه‌ها در کوی فرهنگیان، کوی صادقیه، حیدره و جنب باغ ایرانی دیوارچینی شد که این اقدام علاوه بر هدایت حجم وسیعی از نزولات، از بروز سیلاب و خسارت به منازل شهروندان نیز جلوگیری خواهد کرد.

احمد نوروزی همچنین از شهروندان خواست که با نزدیک شدن به فصل بارش و بروز مشکلات احتمالی، موارد را با شماره ۱۳۷ درمیان بگذارند تا کارشناسان شهرداری در اسرع وقت پیگیر حل مشکلات آنها باشند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=88323
  • دیدگاه‌ها برای اقدامات شهرداری منطقه چهار همدان برای ورود به فصل بارش/از اصلاح معابر تا پاکسازی رودخانه‌ها+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.