• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان؛

اقتدار موشکی ایران، غافلگیری دشمن در اوج آمادگی بود

  • کد خبر : 214940
  • 05 اردیبهشت 1403 - 7:36
اقتدار موشکی ایران، غافلگیری دشمن در اوج آمادگی بود
سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه نگاه هدایتگری مقام معظم رهبری بعد از امام راحل، جایگاه سپاه را مستحکم و والا کرده است، گفت: اگر امروز سپاه به حد کمال رسیده و در منطقه تاثیرگذار است با تمرکز بر نگاه رهبری و هدایت ایشان بوده که توانسته‌ایم مسیر درست را در پیش بگیریم و از این منظر خدای بزرگ‌ را شاکریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از خبرگزاری بسیج؛ سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه نگاه هدایتگری مقام معظم رهبری بعد از امام راحل، جایگاه سپاه را مستحکم و والا کرده است، گفت: اگر امروز سپاه به حد کمال رسیده و در منطقه تاثیرگذار است با تمرکز بر نگاه رهبری و هدایت ایشان بوده که توانسته‌ایم مسیر درست را در پیش بگیریم و از این منظر خدای بزرگ‌ را شاکریم.

روز سه شنبه چند تن از مدیران مسئول رسانه‌ها و خبرنگاران از هیات زینبیون(فعالان رسانه‌ای استان همدان)، هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه و خانه مطبوعات با حضور در سالن جلسات سپاه انصارالحسین(ع) استان ضمن تبریک روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمله موشکی سپاه به اسرائیل غاصب را مورد حمایت قرار داده و آن را مایه افتخار عنوان کردند‌.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تشکر از ابراز محبت اهالی رسانه، حضور این قشر سر بزنگاه‌ها در مقابله با برنامه‌های دشمن از یک سو و انعکاس خدمات نظام و موفقیت‌های آن از سوی دیگر را ارج نهاد و اظهار کرد: ما قدردان زحمات رسانه‌ها هستیم.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه امام(ره) با نگاه متعالی و درایت خود در ابتدای انقلاب بسیج و سپاه را تاسیس کرد و توانست از ظرفیت مردمی برای این کار استفاده کند گفت: امام راحل فرمودند “اگر سپاه نبود کشور هم نبود”‌ که این امر نگاه به بعد مردمی و جهادی این تشکل دارد.

وی با بیان اینکه نگاه هدایتگری مقام معظم رهبری بعد از امام راحل، جایگاه سپاه را مستحکم و والا کرده است ادامه داد: اگر امروز سپاه به حد کمال رسیده و در منطقه تاثیرگذار است با تمرکز بر نگاه رهبری و هدایت ایشان بوده که توانسته‌ایم مسیر درست را در پیش بگیریم و از این منظر خدای بزرگ‌ را شاکریم.

وی حمله موشکی ایران به اسرائیل غاصب را حماسه‌ای بزرگ و موجب امیدآفرینی در دل مستضعفان و جبهه مقاومت و حرکتی بی‌نظیر در جهان عنوان کرد و گفت: هر چند رسانه‌های دشمن سعی دارند یا با سکوت و یا با دروغ موضوع را مهم جلوه ندهند اما خودشان نیز به خوبی به نتیجه این اقدام انکارناپذیر آگاه هستند.

وی ادامه داد: عملیات موشکی ایران زمانی که دشمن در آمادگی صدرصدی و کامل بود انجام گرفت که این موضوع اوج اقتدار ایران عزیز را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه حمله موشکی و پهپادی ایران ضربه مهلکی را به پیکره دشمن وارد کرد که این اتفاق بزرگ را مدیون شهدا هستیم گفت: خدا عنایت خود را شامل مردم عزیز کرد و دشمن با دست فرزندان این آب و خاک سیلی خورد.

رئیس هیات زینبیون(فعالان رسانه‌ای استان همدان) نیز با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب است گفت: ما سپاه را نیرویی مردمی و حافظ ارزش‌ها و کیان انقلاب اسلامی می‌‌دانیم که در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده است.

غلامرضا فریدونی با بیان اینکه با نگاه اجمالی به دوران انقلاب می‌‌بینیم سپاه در دفاع مقدس؛ حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی در کنار مردم بوده است گفت: با تحلیلی ساده دلیل دشمنی استکبار با سپاه مشخص می‌شود چراکه دشمن همیشه درصدد حمله به نقاط قوت نظام و زیر سوال بردن آن است.

وی با بیان اینکه ما اهالی رسانه افتخار می‌کنیم که‌ با اهداف سپاه مشترک هستیم گفت: در حمله نظامی اخیر پوزه دشمن با اقتدار ایران به خاک مالیده شد که خدا را شاکریم.

ناصر قوامی؛ رئیس بسیج رسانه استان همدان نیز با بیان اینکه حمله موشکی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی یکی از افتخارات غرورانگیز و ماندگار کشور است گفت: در شب عملیات اهالی رسانه پا به پای گذر موشک‌های ایران از آسمان شرایط را دنبال می‌کردند و برای این اقتدار سر از پا نشناختند.

رضا زنداسرار، مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان نیز با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه کاش من هم یک پاسدار بودم این جمله را نشان از جایگاه عظیم و مقدس سپاه عنوان کرد و حمله موشکی سپاه به مواضع رژیم تروریستی صهیونیستی در اسرائیل را اتفاقی بزرگ و مایه مباهات جبهه مقاومت دانست.

انتهای خبر/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214940
  • دیدگاه‌ها برای اقتدار موشکی ایران، غافلگیری دشمن در اوج آمادگی بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.