• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

افزایش مراکز مشاوره خانواده با هدف تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق

  • کد خبر : 79666
  • 28 مرداد 1399 - 13:55
افزایش مراکز مشاوره خانواده با هدف تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق

حسین عسکری  از توسعه مراکز مشاوره خانواده در استان همدان با هدف تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق خبر داد و گفت: مراکز مشاوره خانواده ظرفیت مناسبی هستند تا بتوان با استفاده از تخصص مشاوران حوزه روانشناسی و مددکاران اجتماعی نسبت به ارتقاء مهارت‌های زندگی در زوجین و آموزش سبک زندگی اقدام گردد. به گزارش […]

حسین عسکری  از توسعه مراکز مشاوره خانواده در استان همدان با هدف تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق خبر داد و گفت: مراکز مشاوره خانواده ظرفیت مناسبی هستند تا بتوان با استفاده از تخصص مشاوران حوزه روانشناسی و مددکاران اجتماعی نسبت به ارتقاء مهارت‌های زندگی در زوجین و آموزش سبک زندگی اقدام گردد.

به گزارش عصر همدان، حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در جمع خبرنگاران خبر از توسعه مراکز مشاوره خانواده به منظور کاهش طلاق در استان همدان داد و اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در دادگستری استان و نیز حوزه‌های قضائی، با توسعه مراکز مشاوره خانواده شاهد کاهش طلاق در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: جایگاه خانواده در جامعه ما، چه از منظر عرفی و چه از منظر دینی دارای اهمیت زیادی است و همچنین در عقاید ما بر بحث ازدواج و تشکیل خانواده، تاکید زیادی شده و به همین میزان نیز امر طلاق در جامعه نهی شده و ناپسند شمرده می شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان ابراز کرد: مراکز مشاوره خانواده ظرفیت مناسبی برای ارتقاء مهارت‌های زندگی در زوجین و آموزش سبک زندگی هستند و امید است بتوان با استفاده از تخصص مشاوران حوزه روانشناسی و مددکاران اجتماعی نسبت به این امر، اقدام کنیم.

عسگری تاکید کرد: اقداماتی که در طول سال‌های اخیر در ارجاع دعاوی خانواده به مراکز مشاوره خانواده صورت گرفت بطور میانگین بیش از ۲۰ درصد صلح و سازش را در بین دریافت کنندگان خدمات مشاوره را همراه داشته است که آمار فوق، نشان دهنده ی اثربخشی توسعه این مراکز است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79666
  • دیدگاه‌ها برای افزایش مراکز مشاوره خانواده با هدف تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.