• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

افزایش قیمت انواع نان در همدان؛ پیش از ابلاغ رسمی، آن هم دل‌بخواهی!

  • کد خبر : 152022
  • 19 اردیبهشت 1401 - 13:34
افزایش قیمت انواع نان در همدان؛ پیش از ابلاغ رسمی، آن هم دل‌بخواهی!

علیرغم اینکه هنوز اداره صنعت و معدن همدان و همچنین اتاق اصناف قیمت های جدید انواع نان را ابلاغ نکرده اند، اما برخی نانوانی ها قیمت های خود را تغییر داده اند. به گزارش عصرهمدان؛ خبر سهمیه بندی نان در راستای حذف ارز ترجیحی آرد در کشور باعث شده برخی از مردم به نانوایی ها […]

علیرغم اینکه هنوز اداره صنعت و معدن همدان و همچنین اتاق اصناف قیمت های جدید انواع نان را ابلاغ نکرده اند، اما برخی نانوانی ها قیمت های خود را تغییر داده اند.

به گزارش عصرهمدان؛ خبر سهمیه بندی نان در راستای حذف ارز ترجیحی آرد در کشور باعث شده برخی از مردم به نانوایی ها هجوم ببرند و تقاضا در این بخش بسیار زیاد شده است.

یکی از کارشناسان اتاق اصناف همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: هنوز قیمت جدیدی از طرف اداره صنعت و معدن همدان به نانوایی ها و فروشگاه های نان صنعتی و فانتزی ابلاغ نشده است.

وی افزود: قیمت های جدید در چند روز آینده ابلاغ خواهد شد و برخی مسئولین نیز منتظر سخنرانی ریاست جمهوری هستند تا سیاست های ابلاغی را به مردم اعلام کنند!

به گزارش عصرهمدان؛ علیرغم اینکه هنوز اداره صنعت و معدن همدان و همچنین اتاق اصناف قیمت های جدید انواع نان ابلاغ نکرده اند، اما برخی نانوانی ها قیمت های خود را تغییر داده اند. این موضوع ورود ویژه ی دستگاه های نظارتی را می طلبد چرا تنها مردم در این بلاتکلیفی آسیب می بینند.

همچنین در برخی از نانوایی های سطح شهر همدان مشاهده شده که نانوایان، مقدار وزن آرد تعیین شده را کمتر از حد قانونی استفاده می کنند که باعث آب رفتن اندازه و کاهش کیفیت نان ها شده است!

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=152022
  • دیدگاه‌ها برای افزایش قیمت انواع نان در همدان؛ پیش از ابلاغ رسمی، آن هم دل‌بخواهی! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.