• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

افزایش خطر شیوع کرونا با کوچ عشایر

  • کد خبر : 110340
  • 31 فروردین 1400 - 11:08
افزایش خطر شیوع کرونا با کوچ عشایر

یزدان آزرومی خواستار برخورد قانونی مراجع ذیربط با کوچ پیش از موعد عشایر شد. به گزارش عصر همدان، یزدان آزرومی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان در جلسه هماهنگی امور عشایر شهرستان همدان گفت : سازمان امور عشایری بعنوان متولی اصلی باید اطلاعات دقیق و نظارت کافی بر عشایر دارای پروانه داشته باشد. معاون […]

یزدان آزرومی خواستار برخورد قانونی مراجع ذیربط با کوچ پیش از موعد عشایر شد.

به گزارش عصر همدان، یزدان آزرومی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان در جلسه هماهنگی امور عشایر شهرستان همدان گفت : سازمان امور عشایری بعنوان متولی اصلی باید اطلاعات دقیق و نظارت کافی بر عشایر دارای پروانه داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان خواستار برخورد قانونی مراجع ذیربط با کوچ پیش از موعد عشایر شد و افزود : امور عشایری نسبت به اغناسازی عشایر با بهره گیری از ظرفیت بخشداری ها و شوراهای اسلامی روستا ها اقدام نماید.

وی با اشاره به فعالیت برخی از دامداران متفرقه فاقد پروانه عشایری تاکید کرد : شهرداری، محیط زیست و جهاد کشاورزی باید ضمن برخورد قانونی با این موارد نسبت به معرفی افراد به مراجع قضایی اقدام نمایند.

آزرمی با توجه به موضوع کوچ عشایر در وضعیت شیوع ویروس کرونا افزود : در این خصوص باید امورعشایری پیش بینی های لازم را از طریق ستاد مدیریت کرونا به انجام برساند.

خشکسالی، کوچ خودرویی، گرمای زود رس و عدم اجازه توقف به عشایر در استانهای مجاور از جمله مهمترین عوامل کوچ زودهنگام عشایر به همدان است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=110340
  • دیدگاه‌ها برای افزایش خطر شیوع کرونا با کوچ عشایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.