• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

افتتاح ۵۸۳ طرح در سراسر استان تا ۲۲ بهمن ماه / در دهه ی فجر صحبت از وحدت از همیشه دلچسب تر است

  • کد خبر : 101951
  • 12 بهمن 1399 - 21:39
افتتاح ۵۸۳ طرح در سراسر استان تا ۲۲ بهمن ماه / در دهه ی فجر صحبت از وحدت از همیشه دلچسب تر است

همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در هنرستان تهذیب همدان نواخته شد و کاروان شاد پیمای انقلاب به پخش سرود های انقلابی در سطح شهر اقدام کردند. به گزارش عصر همدان، فضای مراسم دهه فجر  همچون ۴۰ سال گذشته تزیین شده با سه رنگ آشنای پرچم پر افتخار پرچم […]

همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در هنرستان تهذیب همدان نواخته شد و کاروان شاد پیمای انقلاب به پخش سرود های انقلابی در سطح شهر اقدام کردند.

به گزارش عصر همدان، فضای مراسم دهه فجر  همچون ۴۰ سال گذشته تزیین شده با سه رنگ آشنای پرچم پر افتخار پرچم ایران عزیزمان است. روزنامه های بایگانی شده از روز های پر شور انقلاب ۵۷ قرار گرفتن دانش آموزان در فضای انقلابی آن سال ها را راحت تر می کند. صحبت از عشق است و از خون و از دشت وسیع گل های لاله ای که در راه آزادی جان خود را فدا کرده اند هر صدایی و هر سخنرانی از وظیفه ی بزرگی که بر عهده ی دانش آموزان این نسل از انقلاب اسلامی است و بیرقی که باید بر دوش جوانان امروز انقلاب قرار بگیرد خبر می دهد.

به گزارش عصر همدان به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سال روز ورود امام خمینی (ره) به تهران و آغاز دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در هنرستان تهذیب شهر همدان نواخته شد. در این مراسم مدیریت کل و معاونت پرورشی آموزش و پرورش ناحیه ۱حضور داشته و  مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد همدان برای دانش آموزان مدرسه از عدم اعتماد به جبهه استکبار می گوید.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین نعمتی که امروز شامل حال مسئولان شده است وحدت، هماهنگی و هم دلی بی نظیر است می گوید: این وحدت با محوریت نماینده ولی فقیه آیت الله شعبانی نقش ویژه روحانیت، اعضای شورای تامین و استاندارد ی که از جوانی در خدمت انقلاب بوده است در فضای استان به وجود آمده است. که می تواند ما را به نتیجه برساند.

معاون سیاسی استاندارد می افزاید: علی رغم محاصره اقتصادی، کشور به پیشرفت و سازندگی ادامه می دهد.  پروژه های قابل افتتاح در سراسر استان در جریان دهه مبارک فجر ۵۸۳ عدد است که با بودجه ای معادل ۲ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی با اشاره به افتتاح اخیر پتروشیمی همدان بعد از ۱۸سال که با مدیریت استان کار خود را شروع کرده است، ادامه داد: در جریان دهه مبارک فجر ۶۸پروژه کلنگ زنی می شود که ۴ پروژه از آن ها مربوط به واحد های دامداری با ظرفیت هر کدام ۶ هزار راس دام است. کلنگ این پروژه ها با تخصیص ۵ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان تا پایان دهه فجر زده خواهد شد.

آزاد بخت در خصوص وحدت در میان اعضای جامعه هم گفت: تبلیغات منفی دشمنان بسیار زیاد است همچنین ممکن است به خاطر قرار گرفتن دو تفکر در مقابل هم در انتخابات بین اعضای کشور دوگانگی هایی ایجاد شود اما درآخر یک فرد انتخاب می شود و  وظیفه ی آحاد جامعه بعد از انتخابات تقویت و پشتیبانی آن دولت منتخب است.

وی با بیان اینکه مردم جامعه باید بیداری و بصیرت خود را حفظ کنند تصریح کرد: دولت ها ی مختلف با حمایت های ملت در طول این ۴۲ سال توانستند ایران اسلامی را به پیش ببرند و دولتی که از سوی مقام معظم رهبری تنفیذ شود باید مورد حمایت قاطع مردم باشد.

معاون سیاسی استاندارد با بیان اینکه در روز های دهه فجر صحبت از وحدت بسیار دلچسب است ادامه داد؛ ۴۰ سال پیش در چنین روز هایی جوانان برومندی خون پاک خود را اهدا کردند تا ما بمانیم و برای آبادانی ایران عزیز بکوشیم.

وی با بیان اینکه راه مشخص است و قدرت ما از خون شهیدان است اضافه کرد: بر دوست و دشمن واضح است در جریان جنایات داعش شخصیتی مثل سلیمانی عزیز بود که این فتنه را از سر بشریت گذراند و این مثال بارزی است برای اینکه قدر دان خون همه ی شهدا و خانواده های عزیز آنها باشیم.

وی در پایان با آرزوی توفیق برای خدمت گزاران جمهوری اسلامی از خداوند برای مردم ایران توان و قدرت برای تبعیت از رهبری و پیروی از شهیدان گران قدر را مسئلت نمود.

پس از این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر ۸هزار شهید استان و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، شاد پیمایی خودرو های کتاب خانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح شهر همراه با پخش سرود های انقلابی آغاز شد.

بهناز ضرابی زاده مدیریت کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این خصوص گفت: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) صبح امروز شاد پیمایی خودرو های کتاب خانه های سیار شهری و سیار روستایی همراه ۲ عروسک بزرگ مزین شده به پرچم ایران از محل کانون پرورشی واقع در آرامگاه بابا طاهرآغاز شد و با نواخته شدن زنگ انقلاب به حرکت خود در سطح شهر ادامه خواهند داد.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=101951
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۵۸۳ طرح در سراسر استان تا ۲۲ بهمن ماه / در دهه ی فجر صحبت از وحدت از همیشه دلچسب تر است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.