• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

افتتاح ۲ طرح عمرانی در ملایر+تصاویر

  • کد خبر : 79484
  • 27 مرداد 1399 - 10:53
افتتاح ۲ طرح عمرانی در ملایر+تصاویر

با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور یک واحد تولیدی مبل و سردرب شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد ملایر افتتاح شد. به گزارش عصر همدان؛ فتحعلی محمدزاده معاون فنی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در حاشیه افتتاح سردرب و پروژه های شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد اظهار کرد: ۳ میلیارد […]

با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور یک واحد تولیدی مبل و سردرب شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد ملایر افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان؛ فتحعلی محمدزاده معاون فنی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در حاشیه افتتاح سردرب و پروژه های شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد اظهار کرد: ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه سردرب، آسفالت و شبکه برق ، هدایت آبهای سطحی این شهرک هزینه شده است.

وی با اشاره هدایت به عقد قرار داد ۲۲۸ واحد تولیدی در شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد ملایر اظهار کرد: از این تعداد تا کنون ۱۰۰ واحد به بهره برادری رسیده است.

معاون فنی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور با بیان اینکه زیر بنای شهرک مبلمان ملایر ۲۰ هکتار است، تصریح کرد: شهرک مبلمان ملایر از شهرک های تخصصی الگو در کشور است که ظرفیت بالایی برای توسعه دارد.

وی افزود: زیر ساخت های لازم در این شهرک فراهم است و در بحث صنایع کوچک، حمایت های مختلف از جمله بازایابی، آموزش و حضور در نمایشگاه های بین المللی و تخصصی به فعالان این ناحیه کمک می شود.

محمدزاده بیان کرد: شهرستان ملایر دارای ۲شهرک صنعتی، سه ناحیه صنعتی تخصصی شامل ترشیجات، کشمش و فروالیاژ ها و کانی ها است.

وی گفت: در شهرک صنعتی جوکار بیش از ۱۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

به گزارش عصر همدان، محمد امید معاون توسعه روستایی به همراه جمعی از مسئولین کشوری به ملایر سفر کرده است.

بازدید از کارگاه های خیاطی ازندریان و چند واحد تولیدی مبل و منبت و افتتاح دو طرح، بازدید از کارگاه مروار بافی و بسته بندی خیاطی از برنامه های معاون رئیس‌جمهور در ملایر است ‌.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79484
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۲ طرح عمرانی در ملایر+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.