• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی نهاوند با حضور استاندارد همدان

  • کد خبر : 195169
  • 06 شهریور 1402 - 8:20
افتتاح پروژه‌های عمرانی نهاوند با حضور استاندارد  همدان
به مناسبت هفته دولت چندین طرح عمرانی، خدماتی، جهش مسکن ملی و کشاورزی با حضور استاندارد همدان در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش عصر همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندارد همدان به مناسبت هفته دولت برای افتتاح پروژه‌های عمرانی به شهرستان نهاوند سفر  و در شورای اداری این شهرستان در بخشداری خزل شرکت کرد.

در حاشیه این شورای اداری مراسم واگذاری ۱۱۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت به واجدان شرایط انجام شد.

همچنین مراسم تحویل قراردادهای واگذاری پروژه گروه ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر فیروزان نیز در این شورای اداری برگزار شد.

در پایان این شورای اداری ۶ سند از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های نهاوندی توسط قاسمی فرزاد استاندارد همدان اهدا شد.

قاسمی فرزاد استاندارد همدان در این مراسم با بیان اینکه طرح‌های هفته دولت امسال چند برابر اقدامات سال‌های گذشته است؛ بیان داشت: میزان سرمایه‌گذاری صرف شده برای اجرا و تکمیل طرح‌های مختلف که این ایام در استان به بهره‌برادری می‌رسد بیش از ۱۶۵ هزار میلیارد ریال است.

وی تاکید کرد: دولت مردمی در طول دو سال گذشته توانسته با هوشمندی مسائل و مشکلات را مرتفع کند و فضای کشور را در جهت تثبیت موقعیت‌های اقتصادی و حرکت به سمت بهتر‌شدن امور در عرصه‌های مختلف به پیش ببرد.

استاندارد همدان افزود: در عرصه‌های دیپلماسی، ارتباط با کشورهای همسایه و دیگر کشورها دستاوردهای خوبی داشتیم که روز به روز درحال پیشرفت است و با حمایت دولت مردمی سیزدهم در عرصه‌های علمی، صنایع‌ نظامی و پیشرفته و تکنولوژی روز توفیقات خوبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: الحاق زمین در ۲۸ شهر در طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفته و در بعضی شهرها واگذاری به متقاضیان انجام می‌شود و شهرستان نهاوند نیز از پیشتازان طرح ملی مسکن در استان است که اقدامات خوبی توسط بنیاد مسکن استان و شهرستان صورت گرفته است.

قاسمی فرزاد در ادامه از تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر ملی فیروزان پس از ۱۴ سال بلاتکلیفی خبر داد. در این اقدام پروژه مسکن مهر مربوط به ۱۳۸ خانوار فیروزانی پس از سالها که بلاتکلیف مانده بود، تعیین تکلیف شد.

احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این نشست گفت: امروز به مناسبت هفته دولت ۶ سند از پروژه‌های نهضت ملی مسکن فیروزان و شهرک امیرکبیر نهاوند به مالکان تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: پروژه‌ی نهضت ملی مسکن در نهاوند بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار در حال پیشرفت است.

احمدوند گفت: تعداد ۲۱۰ واحد مسکن ملی نهضت ملی در شهر فیروزان، ۲۷۶ واحد در شهر برزول و ۷۵۹ واحد در شهر نهاوند وارد چرخه‌ی نهضت ملی خواهند شد.

وی در خصوص بهسازی مساکن روستایی هم افزود: ۲۳۸۴۰ واحد مسکن روستایی شهرستان نهاوند وجود دارد که از این تعداد ۲۱۴۵۰ مسکن مقام‌سازی و بهسازی شده است.

در ادامه سفر استاندارد به نهاوند همچنین مراسم افتتاح و بهسازی و آسفالت روستای رزینی نهاوند به همراه ۸ روستای دیگر و همچنین بهره‌برادری از ۳۲۱اُمین مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده شهرستان در سال جاری و ۲۳ هزار و ۳۹اُمین سند صادر شده در شهر و روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت با حضور استاندارد همدان انجام شد.

در ادامه سفر استاندارد به نهاوند مراسم افتتاح طرح آبیاری بارانی در روستای سعد وقاص این شهرستان به مساحت ۳۸ هکتار با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال انجام شد. همچنین در مراسمی با حضور استاندارد همدان و مسئولان استانی و محلی آموزشگاه ۱۴ کلاسه متوسطه اول ابن سینا واقع در شهرک شهید حیدری نهاوند به بهره‌برادری رسید.

این آموزشگاه در سه طبقه اسکلت بتنی با زیربنای ۱۹۸۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی سفر ریاست محترم جمهوری و اعتبارات محرومیت‌زدایی احداث شده است.

این  پروژه منطبق بر آخرین استاندارد دها، معیارها و ضوابط فنی و مقررات ملی ساختمان ساخته شده و از امکاناتی نظیر سالن اجتماعات، نمازخانه، دو باب آزمایشگاه، کتابخانه، سرویس های بهداشتی دانش‌آموزی در طبقات، سرایداری و سیستم گرمایشی موتورخانه مرکزی برخوردار است. این‌ آموزشگاه دارای ۴۲۰۰ متر محوطه و ۲۶۰ متر دیوارکشی است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195169
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح پروژه‌های عمرانی نهاوند با حضور استاندارد همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.