• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

افتتاح دو کارگاه تولید ماسک به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در همدان

  • کد خبر : 91086
  • 13 آبان 1399 - 16:16
افتتاح دو کارگاه تولید ماسک به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در همدان

مسئول هیات ثارالله همدان از افتتاح دو کارگاه تولیدی ماسک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سطح شهر همدان خبر داد. مصطفی میرزائی مسئول هیات ثارالله استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: پیرو فرمایشات رهبری در ۳ آبان ماه توانستیم با همت بسیجیان جهادی دو کارگاه […]

مسئول هیات ثارالله همدان از افتتاح دو کارگاه تولیدی ماسک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سطح شهر همدان خبر داد.
مصطفی میرزائی مسئول هیات ثارالله استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: پیرو فرمایشات رهبری در ۳ آبان ماه توانستیم با همت بسیجیان جهادی دو کارگاه ماسک را در همدان راه اندازی کنیم.
وی افزود: امروز سه شنبه ۱۳ آبان ماه برابر ۱۷ ربیع الاول مصادف با خجسته زاد روز نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) بنیان گذار مذهب شیعه می باشد به همین دلیل افتتاح کارگاه های تولیدی را به این روزخجسته موکول کردیم.
میرزائی عنوان کرد: ۳۰ خواهر بسیجی در این دو کارگاه مشغول به فعالیت هستند و روزانه حدود ۱۰۰۰ ماسک و ۱۰۰ عدد لباس مدافعان سلامت تولید می شود.
مسئول هیات ثارالله گفت: قریب به ۲۰ چرخ خیاطی در این دو کارگاه موجود است و خواهران به صورت جهادی از ۸ صبح تا ۱۶ بطور یکسره مشغول به فعالیت هستند.
وی تاکید کرد: دو کارگاه موجود در فضای جهاد دانشگاهی نزدیک به چهارراه شریعتی همدان واقع شده اند و کسانی که دوست دارند می توانند در این کار جهادی پیش قدم شوند.
میرزایی گفت: خرید پارچه و مواد خام این دو کارگاه توسط خیرین تهیه می شود.
انتهای پیام/ آ
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91086
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح دو کارگاه تولید ماسک به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.