• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

اعمال محدودیت تردد به اماکن گردشگری همدان در عاشورا و تاسوعا حسینی ۹۹

  • کد خبر : 80243
  • 02 شهریور 1399 - 8:34
اعمال محدودیت تردد به اماکن گردشگری همدان در عاشورا و تاسوعا حسینی ۹۹

استاندارد همدان گفت: با توجه به احتمال افزایش مسافرت‌ها در تعطیلات پیش‌رو، برای پیشگیری از شیوع کرونا، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت تردد به سمت اماکن گردشگری به صورت مقطعی اعمال شود. به گزارش عصر همدان، سعید شاهرخی روز شنبه در ستاد استانی هماهنگی و مقابله با ویروش کرونا اظهار داشت: کمیته اجتماعی […]

استاندارد همدان گفت: با توجه به احتمال افزایش مسافرت‌ها در تعطیلات پیش‌رو، برای پیشگیری از شیوع کرونا، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت تردد به سمت اماکن گردشگری به صورت مقطعی اعمال شود.

به گزارش عصر همدان، سعید شاهرخی روز شنبه در ستاد استانی هماهنگی و مقابله با ویروش کرونا اظهار داشت: کمیته اجتماعی و بازرسی سازوکاری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در تعطیلات پیش رو در نظر بگیرد و در صورت ضرورت به صورت مقطعی راه‌ها را مسدود کند.

وی اعمال محدودیت تردد را به واسطه حفظ سلامت مردم دانست و افزود: همدان یک شهر مسافرپذیر است بنابراین پروتکل‌های بهداشتی باید از سوی کسانی که همدان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند رعایت شود.

استاندارد همدان بیان کرد: با همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تلاش کادر درمان روند ابتلا به بیماری در همدان کاهشی شده است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80243
  • دیدگاه‌ها برای اعمال محدودیت تردد به اماکن گردشگری همدان در عاشورا و تاسوعا حسینی ۹۹ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.