• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

اعضای شورای شهر همدان اسیر بازی نشوند!

  • کد خبر : 157577
  • 15 تیر 1401 - 9:36
اعضای شورای شهر همدان اسیر بازی نشوند!

آنچه از شواهد بر می آید، مدتهاست که گروهی خاص تلاش می کنند تا اعضای شورای شهر همدان وارد بازی هایی بشوند که خروجی این بازی ها نه به صلاح مردم است و نه به صلاح شورا و شهرداری و نه به صلاح حتی خود اعضای شورا. به گزارش عصرهمدان؛ آنچه از شواهد بر می […]

آنچه از شواهد بر می آید، مدتهاست که گروهی خاص تلاش می کنند تا اعضای شورای شهر همدان وارد بازی هایی بشوند که خروجی این بازی ها نه به صلاح مردم است و نه به صلاح شورا و شهرداری و نه به صلاح حتی خود اعضای شورا.

به گزارش عصرهمدان؛ آنچه از شواهد بر می آید، مدتهاست که گروهی خاص تلاش می کنند تا اعضای شورای شهر همدان وارد بازی هایی بشوند که خروجی این بازی ها نه به صلاح مردم است و نه به صلاح شورا و شهرداری و نه به صلاح حتی خود اعضای شورا.

از زمان اعلام نتایج انتخابات شوراها، این داستان شروع شد. از جوسازی در برخی رسانه ها و تریبون ها تا انتشار موضوعات در پیج های شبکه های اجتماعی.

باور کنیم که بازی در این زمین و ورود اعضای شورا به بحث های بیهوده و بی حاصل، فرصت سوزی است. فرصتی که مردم در اختیار اعضای این شورا قرار داده و به‌زودی زمان حسابرسی آن در سال آینده و انتخابات شوراها خواهد رسید.

در ماههای گذشته، شاهد بازی های رسانه ای عجیب و غریب حول مسائل شورای شهر همدان بوده ایم. بازی هایی که نه تنها از خارج از شورا، بلکه با برنامه قبلی و هدفمند از طرف برخی از اعضای شورای شهر اجرا شده اند.

آخرین بازی هم در موضوع تیم شهرداری همدان بود. حواشی ایجاد شده در خصوص جلسات تصمیم گیری در فضای مجازی که به صورت تقطیع شده و هدفمند منتشر می شد، زمینه را برای حمله به برخی از اعضا و کل شورای شهر فراهم می کرد.

برخی از اعضا نیز هوشمندانه، نقش اپوزیسیون گرفته و خود را جدا معرفی می کردند.

انتشار تصویر یکی از اعضای شورای شهر که سابقه عضویت از دو دوره قبل را دارد، در حال ساخت موشک کاغذی در حین جلسه و بحث سنگین موافق و مخالف حفظ تیم شهرداری همدان نیز از موضوعات داغ فضای مجازی بود.

واکنش های مجازی به این تصویر و بازی های پیرامون شورای شهر نیز جالب توجه بود.

البته لایحه منطقی سازمان شهرداری و رای موافق شورای شهر برای تشکیل ساختار منظم و درآمدزا و حفظ تیم و تشکیل باشگاه شهرداری همدان هوشمندانه و به جا بود.

آنچه در این میان اهمیت دارد، ضرورت وفاق و همدلی اعضای شورای شهر همدان برای پیشرفت و همدلی است. قطعا کسانی که به دنبال تفرقه و اختلاف هستند، خیرخواه مردم همدان نبوده و نیستند.

انتظار می رود حرف های اعضای شورای شهر کارشناسانه و دقیق عنوان شود. مصلحت مردم در این حرف ها و نظرها دیده شود. انتزاعی، آرمانی و دور از انتظار عنوان نشود.

نظرات موافق و مخالف لازمه پیشرفت و ترقی است ولی حواسمان باشد که گروه معدودی هستند که به دنبال عدم توفیق شورای شهر و شهرداری بوده و تلاش می کنند تا القا کنند که نیروهای انقلابی نمی توانند با هم کار کنند. نمی توانند مدیریت کنند و …

بعد هم ماهی خود را از این آب گل آلود بگیرند …

البته مردم هوشمندانه موضوعات را دنبال می کنند و عمده آنها وضعیت موجود را درک می کنند …

حسینی، کارشناس رسانه

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157577
  • دیدگاه‌ها برای اعضای شورای شهر همدان اسیر بازی نشوند! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.