• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

اعزام تیم های کاراته مردان و زنان استان همدان به مسابقات لیگ برتر کشور 

  • کد خبر : 103683
  • 26 بهمن 1399 - 11:28
اعزام تیم های کاراته مردان و زنان استان همدان به مسابقات لیگ برتر کشور 

الله کرم شهگل از اعزام این تیم ها به مسابقات لیگ برتر کاراته کشور خبر داد. الله کرم شهگل مدیر تیم های کاراته استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهارکرد: تیم های مردان و زنان کاراته استان همدان امسال برای چهارمین سال متوالی در لیگ برتر کشور حضور خواهند داشت. وی با اعلام […]

الله کرم شهگل از اعزام این تیم ها به مسابقات لیگ برتر کاراته کشور خبر داد.

الله کرم شهگل مدیر تیم های کاراته استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهارکرد: تیم های مردان و زنان کاراته استان همدان امسال برای چهارمین سال متوالی در لیگ برتر کشور حضور خواهند داشت.

وی با اعلام زمان برگزاری این مسابقات افزود: مسابقات لیگ برتر کاراته کشور در دو بخش بانوان و مردان از ابتدای اسفند ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد.

شهگل با اعلام رضایت از تشکیل تیم های استان همدان از کاراته کاران بومی و جوان این استان گفت:با توجه به ظرفیت های ویژه ورزش کاراته در سطح استان همدان به ویژه در شهرستان کبودراهنگ کلیه اعضای تیم های اعزامی از ورزشکاران و مربیان شهرستان کبودراهنگ هستند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در بین ورزشکاران و قهرمانان کشور اضافه کرد:با هماهنگی های انجام شده با ورزشکاران و مسئولین ورزش استان این تیم ها با نام سردار حاج حسین همدانی به مسابقات لیگ برتر کشور اعزام خواهند شد.

مدیر تیم های کاراته استان همدان با تقدیر از مسئولین ورزش استان عنوان کرد: امسال شکر خدا به حمایت های دستگاه ورزش استان همدان و معاونت برنامه بودجه استان دغدغه برای حضور در مسابقات کشور نخواهیم داشت.

وی در انتها با اعلام اسامی کادر فنی این تیم ها خاطر نشان کرد:تیم بانوان با سرمربیگری فائزه ترکمان و فاطمه چالاکی به سرپرستی مریم همتی و تیم آقایان به سرمربیگری ناصر سلطانی و سرپرستی محمد داودی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103683
  • دیدگاه‌ها برای اعزام تیم های کاراته مردان و زنان استان همدان به مسابقات لیگ برتر کشور  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.