• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
در حاشیه نشست پرسش و پاسخ نماینده پاسخگو رخ داد؛

اعتراض مردم به مشکلات معیشتی کشور

  • کد خبر : 208238
  • 08 دی 1402 - 9:14
اعتراض مردم به مشکلات معیشتی کشور
در این نشست، برخی از حضار به عملکرد دولت در حوزه برخورد با فاسدان و مشکلات معیشتی کشور اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ ششمین نشست پرسش و پاسخ نماینده پاسخگو، شامگاه دیشب در سالن ابن‌سینای همدان با حضور مسئولین استانی و حجت‌الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با محوریت دهه بصیرت برگزار شد.

این نشست سه ساعته با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی آغاز و در ادامه با بیانات حجت‌الاسلام سید محمود نبویان برگزار شده که در آن به مسائل سیاسی کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا عرضه این انقلاب به کشورهای منطقه و مقاومت بی‌نظیر حماس پرداخته شد.

در پایان سخنرانی حجت الاسلام نبویان یکی از حضار به نشانه اعتراض بلند شد و فریاد زنان با اشاره به چای دبش، به برخورد ناعادلانه مسئولان نسبت به فسادهای مالی و اخلاقی آقا زادگان پرداخت و گفت: انتظار ما از دولت این است که در کشور انقلابی با همه به عدالت رفتار شود.

وی با اشاره به سخنان سخنران جلسه مبنی بر اینکه تمام مشکلات کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز ریشه در غرب‌ دارد، اعتراض کرده و گفت: به نظر من اکثر مشکلات کشور به مسئولان بی‌تدبیر و منفعت‌طلب برمی‌گردد و شاید غرب هم در این مورد بی‌تاثیر نبوده ولی بیشتر مشکلات از بدنه خود دولت آب می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ این اعتراض ۱۵ دقیقه طول کشید و حجت‌الاسلام نبویان به تمام صحبت‌های این فرد و افراد معترض دیگر گوش داده و در پاسخ به آن‌ها عنوان کرد: اینکه مردم در کشور بخاطر مشکلات معیشتی در مضیقه هستند من قبول دارم.

وی افزود: اگر شما به بدنه دولت اعتراض دارید ماهم اعتراض داشته و اعتقاد داریم خود رئیس جمهور فرد انقلابی و متعهدی بوده اما هنوز برخی از افراد بدنه دولت از نیروهای زمان دولت قبلی بوده و قابل اعتماد نیستند، در واقع دولت در مدیریت این افراد ضعیف عمل کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر شما به انقلاب اعتراض دارید من از شما سوال می‌کنم که در این ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ریاست جمهوری کشور، چند سال در دست انقلاب‌ها بوده است؟

حجت‌الاسلام نبویان با اشاره به ریاست جمهوری بنی‌صدر، نخست‌وزیری موسوی در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، ریاست جمهوری خاتمی و در نهایت‌ هم ریاست جمهوری روحانی، تصریح کرد: بعد از ۳۸ سال این چند سال اخیر کشور به دست افراد انقلابی افتاده که متاسفانه بازهم افراد روحانی در بدنه دولت وجود داشته و مشکلات را دو چندان می‌کنند.

وی در ادامه افزود: اگر تا به امروز مشکلات کشور حل نشده و مسائل اقتصادی وخیم‌تر از هر سال شده‌ است در این مورد نه‌تنها تحریم‌ها و فتنه‌انگیزی‌های غرب موثر بوده بلکه مهم‌تر از هر چیزی وجود افراد غرب‌زده و منفعت‌طلبی در بدنه دولت بوده که اگر ما با انتخابات صحیح بتوانیم دست این افراد را از مسئولیت‌های اصلی قطع کنیم خیلی از مشکلات کشور بخودی‌خود حل می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ سوال یکی از حضار مبنی بر رد صلاحیت افراد منفعت‌طلب توسط شورای نگهبان، اذعان داشت: باید شورای نگهبان در انتخاب این‌گونه افراد تجدید نظر کرده و افراد بی‌تقوا، ضد انقلاب و منفعت‌طلب را ردصلاحیت کند تا مردم با انتخابات سالم، پیروزی آینده کشور را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در پایان این نشست به سوالات حضار در حوزه‌های مختلف پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208238
  • دیدگاه‌ها برای اعتراض مردم به مشکلات معیشتی کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.