• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

اعتبار یک ساله هیئت رئیسه شورای شهر تویسرکان به پایان رسید/تشکیل جلسات شورای شهر تا تعیین تکلیف دو عضو مستعفی صلاح نیست

  • کد خبر : 80835
  • 06 شهریور 1399 - 10:48
اعتبار یک ساله هیئت رئیسه شورای شهر تویسرکان به پایان رسید/تشکیل جلسات شورای شهر تا تعیین تکلیف دو عضو مستعفی صلاح نیست

اعتبار یک ساله هیئت رئیسه شورای شهر تویسرکان امروز به پایان رسید و با توجه به گفته یکی از اعضای این شورا، از آنجا که هنوز حضور یا عدم حضور دو عضو مستعفی خود جای سوال دارد و رأی دیوان عدالت اداری نیامده، تشکیل جلسات در این شرایط به صلاح نیست و زمینه ساز نابودی […]

اعتبار یک ساله هیئت رئیسه شورای شهر تویسرکان امروز به پایان رسید و با توجه به گفته یکی از اعضای این شورا، از آنجا که هنوز حضور یا عدم حضور دو عضو مستعفی خود جای سوال دارد و رأی دیوان عدالت اداری نیامده، تشکیل جلسات در این شرایط به صلاح نیست و زمینه ساز نابودی شاکله اصلی شورا می شود.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، به دنبال مطالبه مردمی مبنی بر چرایی عدم برگزاری جلسات شورای شهر تویسرکان و معطل ماندن امور و یا دلیل تعویض قفل درب شورا، مسئله را از یکی از اعضای این شورا جویا شدیم.

مطابق با مقررات قفل درب شورا تعویض شده بود

مازیار عبدی عضو شورای شهر تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: با توجه به اینکه دبیر شورا استعفا داده بود، با هماهنگی و توسط حراست و به دلیل ملاحظات حفاظتی که امری طبیعی است مغزی درب تعویض شد و کلید هم در شهرداری موجود بوده و هست.

اعتبار یک ساله هیئت رئیسه شورای شهر تویسرکان به پایان رسید

وی در ادامه با بیان اینکه ششم شهریور ماه جاری یعنی امروز اعتبار یک ساله هیئت رئیسه شورا تمام می شود و حال شورا هیئت رئیسه ندارد و بنده رئیس نیستم و حمیدیان هم نائب رئیس نیست، اظهار کرد: روز گذشته کلید را برای آن که فرماندار در جریان امور قرار بگیرد به او تحویل دادیم.

عضو شورای شهر تویسرکان در پاسخ به این سوال که چرا وقفه ای در حضور شما در جلسات بود، عنوان کرد: با وجود آن که بارها با استاندارد ی و فرمانداری مکاتبه کردیم هیچ اقدام مؤثری درخصوص تعیین تکلیف دو عضو مستعفی انجام ندادند.

تشکیل جلسات شورای شهر تا تعیین تکلیف دو عضو مستعفی صلاح نیست

عبدی تصریح کرد: مکررا استعلام کردیم که ما باید با چه افرادی در جلسه حاضر شویم و شورا را تشکیل دهیم؛ با دو عضو مستعفی که هنوز تعیین تکلیف نشده اند و قانون می گوید که نباید در شورا حضور داشته باشند یا با دو نفر عضو علی البدلی که ۶ ماه حضورشان در شورا قطعی بود و قانون می گوید که نباید بیرون بروند؟

وی افزود: بر فرض که جلسات شورا با این دو نفر مستعفی تشکیل و هیئت رئیسه مشخص شود و دست بر قضا هم اینان در جایگاه رئیس و نایب رئیس شورا انتخاب شوند، اگر در همین حین رأی دیوان عدالت اداری بیاید و بگوید که این دو نفر نمی توانند عضو باشند آیا شاکله شورا مجدد به هم نمی ریزد؟

عضو شورای شهر تویسرکان اظهار کرد: بنابراین از آنجا که اصل حضور این دو عضو سابق شورا زیر سؤال است، صلاح نیست جلسه ای تا تعیین تکلیف نهایی تشکیل شود تا رأی قطعی مبنی بر حضور یا عدم حضورشان بیاید و اگر رأی قطعی آمد به طور قطع جلسات را تشکیل می دهیم.

شورای فعلی تویسرکان ناشی از انعکاس انتخاب ما

به گزارش عصر همدان، ناگفته نماند که در حال حاضر اگر جلسه ای تشکیل شود با حضور چهار نفر از هفت عضو است و رسمیت ندارد. به نظر از آنجا که اکنون مهلت هیئت رئیسه به اتمام رسیده و هنوز حضور یا عدم حضور دو عضو مستعفی تعیین تکلیف نشده است جلسه ای برگزار نخواهد شد.

انتظار می رود مسئولان امر هر چه سریعتر این موضوع را تعیین تکلیف کنند. هر چند به نظر می رسد مردم مظلوم تویسرکان بیشتر از عملکرد برخی مسئولان اجرایی فعلی از انتخاب این شورا با این همه حاشیه، ناراضی و پشیمان هستند. امید آنکه مسببان این اختلافات به مردم معرفی شوند تا در انتخاب های آتی شورایی قوی و دلسوز بر روی کار بیاید که تنها دغدغه حل مشکلات شهر را داشته باشد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80835
  • دیدگاه‌ها برای اعتبار یک ساله هیئت رئیسه شورای شهر تویسرکان به پایان رسید/تشکیل جلسات شورای شهر تا تعیین تکلیف دو عضو مستعفی صلاح نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.