• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

اصلاح وضعیت مسیر رزن به آوج «مطالبه» بر زمین مانده «مردم»

  • کد خبر : 63866
  • 16 اردیبهشت 1399 - 9:03
اصلاح وضعیت مسیر رزن به آوج «مطالبه» بر زمین مانده «مردم»

چهار خطه کردن مسیر رزن به آوج و بالعکس یکی از خواسته ها و مطالبات مردم در هر دو شهرستان رزن و آوج است به گزارش عصر همدان؛ راه های مواصلاتی به عنوان زیرساخت رشد و پیشران حرکت رو به جلو برای هر شهرستان و نقطه ای در کشور همواره مورد توجه جدی مردم و‌مسئولان […]

چهار خطه کردن مسیر رزن به آوج و بالعکس یکی از خواسته ها و مطالبات مردم در هر دو شهرستان رزن و آوج است

به گزارش عصر همدان؛ راه های مواصلاتی به عنوان زیرساخت رشد و پیشران حرکت رو به جلو برای هر شهرستان و نقطه ای در کشور همواره مورد توجه جدی مردم و‌مسئولان امر بوده است. شهرستان رزن و درگزین به عنوان دروازه ورودی غرب کشور از سه استان مهم و اقتصادی زنجان،قزوین و اراک و البته به نوعی ورودی تهران به غرب نیازمند زیرساخت های موثر و پرقدرت از جمله راه های مواصلاتی پر کشش است.

تعریض ورودی استان قزوین به سمت رزن یعنی شهرستان آوج سال هاست که به عنوان یکی از نیازمندی های جدی شهرستان رزن مطرح است. پیش از این رئیس سابق اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن در اظهار نظری از عدم تکمیل چهارخطه کردن مسیر آوج به رزن به دلیل کمبود اعتبار خبر داده بود. حال فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آوج نیز وعده ی تکمیل مسیر آوج به رزن در بخش استان قزوین را داده اند.

تاخیر هشت ساله در تکمیل پروژه موجب هدر رفت بیشتر انرژی و هزینه ها، عقب افتادن طرح های گردشگری شهرستان شده است لذا با توجه به گردشگری بودن هر دو شهرستان رزن و آوج الزام وجود مسیر ارتباطی فراخ و امن یک ضرورت جدی است.

چهار خطه کردن مسیر رزن به آوج و بالعکس یکی از خواسته ها و مطالبات مردم در هر دو شهرستان است زیرا با این اقدام ضمن تسهیل ارتباط رزن با استان البرز و قزوین مسیر رزن به تهران نیز که پس از احداث آزاد راه ساوه به همدان از رونق سابق برخوردار نبوده به عنوان یک مسیر اصلی ارتباطی با تهران نقش ایفا خواهد کرد.

در حالی که مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در بازدید از این مسیر بر تکمیل ۳ کیلومتر از سهم استان قزوین برای این طرح خبر داده متاسفانه از سمت استان همدان و شهرستان رزن هنوز تحرک خاصی مشاهده نشده است.

تعریض مسیر رزن به اوج ضمن احیای راه قدیمی تهران از سمت شهرستان رزن قطعا موجب رونق گردشگری در حاشیه این مسیر کوهستانی و زیبا نیز خواهد شد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63866
  • دیدگاه‌ها برای اصلاح وضعیت مسیر رزن به آوج «مطالبه» بر زمین مانده «مردم» بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.