• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

اشتغالزایی برای ۷۰ نفر توسط یک جوان همدانی/ مشکل ما تامین مواد اولیه برای تولید ماسک است

  • کد خبر : 73530
  • 11 تیر 1399 - 12:05
اشتغالزایی برای ۷۰ نفر توسط یک جوان همدانی/ مشکل ما تامین مواد اولیه برای تولید ماسک است

امیر حاج بابایی یکی از جوانان دغدغه مند و فعال دارالجهاد همدان است که مردانه پا به میدان گذاشت و بعد از گذشت مدتی از شیوع و کنترل کرونا برای راه اندازی شرکت تولید ماسک (شرکت بهیار سلامت هگمتانه) اقدام کرد و در حال حاضر با ۷۰ کارگر روزانه ۲۰ الی ۳۰ هزار ماسک تولید […]

امیر حاج بابایی یکی از جوانان دغدغه مند و فعال دارالجهاد همدان است که مردانه پا به میدان گذاشت و بعد از گذشت مدتی از شیوع و کنترل کرونا برای راه اندازی شرکت تولید ماسک (شرکت بهیار سلامت هگمتانه) اقدام کرد و در حال حاضر با ۷۰ کارگر روزانه ۲۰ الی ۳۰ هزار ماسک تولید می کند.

به گزارش عصر همدان؛ بعد از شیوع ویروس کرونا بسیاری از کارگاه ها و افراد، اعم از بازاری، دانشجو، کاگر و کارمند و در یک کلام تمام اقشار برای تولید ماسک اقدام کردند، اما با گذشت زمان اخبار تولیدی و اطلاعات در خصوص کارگاه های تولید ماسک کم کم بی رمق شد و دیگر خبری از این تولید کننده ها به گوش نرسید، شاید دلیل آن فروکش کردن التهاب و نگرانی های مردم از کمبود اقلام بهداشتی و فراوانی ماسک در بین مردم بود.

هر چند در اوایل شیوع ویروس کووید ۱۹ نا امنی روانی در بین آحاد مردم از کمبود ماسک و محصولات ضد عفونی به گوش می رسید اما دیری نپایید که بسیاری از نگرانی های مردم از کبود اقلام بهداشتی رفع و رجوع شد و این به سبب تلاش ها و مجاهد های جوانان و افراد دغدغه مندی بود که کمک به هم نوع و هم وطن را وظیفه خود می دانستند.

هر چند مشکلات زیادی بر سر راه تولید کننده ها هست اما داشتن پشتکار برای اشتغال زایی و رفع کمبود های اقلام بهداشتی در استان و در سطح کشور و مهمتر از این ها ایجاد جهشی در تولید هیچگاه مانع از ادامه فعالیت تولید کننده ها نشده و نخواهد شد.

امیر حاج بابایی یکی از افراد دغدغه مند دارالجهاد همدان است که مردانه پا به میدان گذاشت و بعد از شیوع و  کنترل ویروس کرونا، برای راه اندازی شرکت تولید ماسک اقدام کرد و در حال حاضر با ۷۰ کارگر روزانه ۲۰ الی ۳۰ هزار ماسک تولید می کند.

امیر حاجی بابایی، مدیر عامل شرکت بهیار سلامت هگمتانه با بیان اینکه تنها شرکتی هستیم که با مجوز کامل از دانشگاه علوم پزشکی و صنعت و معدن و با رویکرد تولید ماسک N95 فعالیت می کنیم، گفت: ما بعد از شیوع ویروس کرونا با شرکت های دانش بنیان تعامل کردیم و قرار داد هایی برای آوردن ماشین های تمام اتومات منعقد کردیم.

وی افزود: بعد از آوردن ماشین تمام اتومات فعالیت خود را از اواخر اردیبهشت شروع کردیم و در طول این چند ماه با مشکلاتی روبرو بودیم.

مدیر عامل شرکت بهیار سلامت هگمتانه تاکید کرد: مشکل اصلی ما تامین مواد اولیه است چرا که شرکت بافتینه ملایر و بهبود یزد مواد اولیه را در اختیار شرکت ها قرار نمی دهند.

حاجی بابایی ادامه داد: با وجو این مشکلات ۷۰ نفر بصورت سه شیفته در این شرکت فعال هستند و روزانه ۲۰ الی ۳۰ هزار ماسک تولید می کنیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته معاونین استاندارد ی همدان به همراه سردار فرجی جانشین سپاه انصارالحسین ع استان همدان و فرمانده سپاه ناحیه همدان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با هدف رفع موانع تولید از شرکت بهیار سلامت هگمتانه بازدید کردند، گفت: مشکلات همه تولید کننده ها تامین مواد اولیه است و در جریان بازدید از شرکت در خصوص تامین مواد اولیه و فروش ماسک های تولیدی به داروخانه ها گفتگوهایی انجام شد.

مدیر عامل شرکت بهیار سلامت هگمتانه بیان کرد: ماسک هایی که در بازار وجود دارند به قیمت های چند برابر فروخته می شوند و یک بازار سیاهی درست شده که قیمت ماسک را ۶ برابر و بعضا هفت برابر می فروشند اما ماسک های تولیدی ما قابلیت استفاده مجدد و ایمنی بسیار بالایی دارند که با قیمت ۵۲۰۰ تومان می فروشیم.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=73530
  • دیدگاه‌ها برای اشتغالزایی برای ۷۰ نفر توسط یک جوان همدانی/ مشکل ما تامین مواد اولیه برای تولید ماسک است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.