• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

اشتغالزایی برای بیش از هزار بانوی مددجوی کمیته امداد استان همدان

  • کد خبر : 52070
  • 11 اسفند 1398 - 14:26
اشتغالزایی برای بیش از هزار بانوی مددجوی کمیته امداد استان همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۴۸۳ مورد اشتغال با هزینه ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری راه‌اندازی شده است. به گزارش عصر همدان، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان به توجه و اهمیت کمیته امداد به مناطق محروم استان اشاره کرد […]

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۴۸۳ مورد اشتغال با هزینه ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری راه‌اندازی شده است.

به گزارش عصر همدان، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان به توجه و اهمیت کمیته امداد به مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت: ۱۱۷۴ مورد اشتغال با پرداخت ۳۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای ساکنان مناطق محروم راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۴۸۳ مورد اشتغال برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد راه‌اندازی شده است، گفت: ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این زمینه تسهیلات پرداخت‌شده است.

ترکمانه بابیان این مطلب که آموزش مددجویان مستعد، کوشش در جهت ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی، دانش فنی و مهارت حرفه‌ای آن‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات مناطق مختلف استان از فعالیت‌های واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان است، گفت: ۴۲۳۷ نفر از آموزش‌های کوتاه‌مدت و دو هزار و ۲۱۸۰ نفر از دوره های آموزش‌ بلندمدت بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان همچنین بیان کرد: هدایت مددجویان به سمت اجرای طرح‌های کوچک اقتصادی و خوداشتغالی، نظارت فنی و مدیریتی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال و تعامل با کارفرمایان و صاحبان صنایع به‌منظور به‌کارگیری مددجویان در بنگاه‌های مربوطه از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

وی در پایان به ارائه ۹ میلیارد تومان تسهیلات اشاره کرد و گفت: این مبلغ به ۲۴۸ نفر از فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف برای ایجاد شغل پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52070
  • دیدگاه‌ها برای اشتغالزایی برای بیش از هزار بانوی مددجوی کمیته امداد استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.