• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

اسکان نوروزی فرهنگیان در همدان نداریم/عکس منتشر شده مربوط به سال‌های گذشته است

  • کد خبر : 54035
  • 22 اسفند 1398 - 8:33
اسکان نوروزی فرهنگیان در همدان نداریم/عکس منتشر شده مربوط به سال‌های گذشته است

محمد پور داوود با بیان اینکه اسکان نوروزی فرهنگیان لغو شده است، گفت: عکس منتشر شده تابلوی اسکان فرهنگیان در یک کانال مربوط به تابلوهای نصب شده در سال‌های گذشته است و امسال هیچ گونه اسکان نداریم. مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به لغو اسکان فرهنگیان […]

محمد پور داوود با بیان اینکه اسکان نوروزی فرهنگیان لغو شده است، گفت: عکس منتشر شده تابلوی اسکان فرهنگیان در یک کانال مربوط به تابلوهای نصب شده در سال‌های گذشته است و امسال هیچ گونه اسکان نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به لغو اسکان فرهنگیان در استان همدان، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با توجه به شیوع بیماری کرونا، اسکان نوروزی فرهنگیان لغو کرده است.

وی با بیان اینکه تصمیم لغو اسکان توسط وزارتخانه اتخاذ شده است، گفت: اسکان در مدارس، تمام مراکز اقامتی، اردوگاه‌ها و خانه معلم‌های همدان لغو شده است.

پور داوود در خصوص انتشار عکس تابلوی اسکان فرهنگیان در همدان در فضای مجازی، بیان کرد: عکس منتشر شده مربوط به تابلوهای ثابت نصب شده در سال‌های گذشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر اینکه در نوروز امسال هیچ گونه اسکانی در سطح استان نخواهیم داشت، افزود: تابلوهای موجود مربوط به مسیریابی و راهنمای سفر ستاد اسکان در سال‌های گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: عکس منتشر شده در یکی از کانال‌ها، شیطنتی بوده که مربوط به سال جاری نیست.

پور داوود با بیان اینکه بهترین راه پیشگیری از ابتلا و مقابله با کرونا ماندن در خانه است، یادآور شد: مدارس به منظور ایمن کردن دانش‌آموزان و خانواده‌ها بوده و خانواده‌ها از سفر پرهیز کرده و در خانه بمانند.

انتهای پیام/ذ

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54035
  • دیدگاه‌ها برای اسکان نوروزی فرهنگیان در همدان نداریم/عکس منتشر شده مربوط به سال‌های گذشته است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.