• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

اسدآباد ۳ بانوی جانباز دارد!/شهید قربان‌رضا فضلی، اولین شهید دفاع مقدس در سال ۵۸

  • کد خبر : 105548
  • 12 اسفند 1399 - 8:41
اسدآباد ۳ بانوی جانباز دارد!/شهید قربان‌رضا فضلی، اولین شهید دفاع مقدس در سال ۵۸

صالح صابری با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در دوران دفاع مقدس هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده که ۸ نفر آنان ۷۰ درصد هستند، گفت: در حال حاضر این شهرستان ۳ بانوی جانباز دارد. صالح صابری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به نقش‌آفرینی های مردم […]

صالح صابری با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در دوران دفاع مقدس هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده که ۸ نفر آنان ۷۰ درصد هستند، گفت: در حال حاضر این شهرستان ۳ بانوی جانباز دارد.

صالح صابری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به نقش‌آفرینی های مردم اسدآباد در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: اسدآباد در این دوران ۴۰۳ شهید و هزار جانباز را تقدیم انقلاب کرده است.

وی گفت: از هزار جانبازی که هرکدام به گونه ای یکی از اعضای بدنشان را در جبهه‌های حق علیه باطل فدا کردند، ۸ نفر جانباز ۷۰ درصد هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد ۳ بانوی جانباز و ۴۳ آزاده سرافراز تقدیم انقلاب کرده است، افزود: در حال حاضر در این شهرستان ۴ شهید گمنام بی نام و نشان وجود دارد.

وی تصریح کرد: تعداد ۳۰۰ شهید مردمی بسیجی، جهادگر و پاسدار و ۸۴ شهید مربوط به ارتش جمهوری اسلامی و ۱۵ شهید از نیروی مقتدر انتظامی تقدیم انقلاب شده، خاطرنشان کرد: گواه پیشتازی اسدآباد در عرصه های مختلف انقلاب اولین شهید دفاع از نظام اسلامی شهید قربان رضا فضلی است که در سال ۱۳۵۸ در مبارزه با احزاب منحله دموکرات در منطقه کردستان به شهادت رسید.

صابری یادآور شد: شهدا و ایثارگران شهرستان اسدآباد از ابتدای جنگ تحمیلی و حتی قبل از آن در تمامی عملیات ها و صحنه های دفاع مقدس و انقلاب حضور فعال و مؤثری داشتند و این نشان از نقش مهم این شهرستان در این عرصه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه اسدآباد در عرصه دفاع مقدس همیشه حرف برای گفتن داشته، گفت: حضور شهدا در عملیاتهای مهم مرصاد، بیت المقدس، قراویز، والفجر و… نشان از همین رشادتها و فداکاریهای رزمندگان در این شهرستان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد گفت: امید است با تلاش همه مسئولان و دست اندرکاران در راستای شناساندن این ارزش ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گامی موثر در ادامه راه شهدا و ایثارگران برادریم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105548
  • دیدگاه‌ها برای اسدآباد ۳ بانوی جانباز دارد!/شهید قربان‌رضا فضلی، اولین شهید دفاع مقدس در سال ۵۸ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.