• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

استیضاح رئیس جمهور، افتادن از چاله به چاه/آب به آسیاب دشمن نریزیم

  • کد خبر : 89378
  • 29 مهر 1399 - 13:35
استیضاح رئیس جمهور، افتادن از چاله به چاه/آب به آسیاب دشمن نریزیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه گفت: استیضاح رئیس جمهور کار عاقلانه‌ای نیست و آب به آسیاب دشمن ریختن و کمک کردن برای اجرایی شدن نقشه‌های دشمنان انقلاب است و هیچ آورده‌ای ندارد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به مطرح‌شدن دوباره استیضاح رئیس‌جمهور اظهار کرد: […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه گفت: استیضاح رئیس جمهور کار عاقلانه‌ای نیست و آب به آسیاب دشمن ریختن و کمک کردن برای اجرایی شدن نقشه‌های دشمنان انقلاب است و هیچ آورده‌ای ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به مطرح‌شدن دوباره استیضاح رئیس‌جمهور اظهار کرد: باید نخست پرسید در این وضعیت که سنگین‌ترین فشارها را مردم برای حفظ نظام و خاک و وضعیت گرانی‌ها، تورم افسارگسیخته، مشکلات مسکن، خودرو، ارز و سکه و طلا متحمل شده‌اند استیضاح رئیس‌جمهور به صلاح است یا نه؟

وی افزود: قریب به‌اتفاق مشکلات حال حاضر کشور به دلیل سوء مدیریت‌ها و سوءاستفاده‌ها است که نمونه آن در واردات کالا با ارز ۴۲۰۰ تومانی مشاهده‌شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید در این شرایط منطقی‌ترین راه را در پیش بگیرد و باید دانست که آیا استیضاح رئیس‌جمهور در این شرایط به صلاح کشور است و آینده را بهتر می‌کند و یا برکناری رئیس‌جمهور سبب بدتر شدن شرایط و افتادن از چاله به چاه عمیق می‌شود.

وی به انتقادات متعدد به دولت اشاره و تأکید کرد: دولت ازنظر قانونی و آداب دموکراسی رسماً در رأس کشور است و هرچند انتقادات زیادی به عملکرد آن وارد است اما به نظرم باید تا آخرین روزبه کار خود ادامه دهد.

اگر دولت و جریان حاکم بر آن، بجای برجام، به حفاظت از منافع ملی پافشاری می کرد اکنون شرایط بهتری داشتیم

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تأکید کرد: اگر دولت تدبیرهای بهتری را در پیش می‌گرفت و برای گشایش اقتصادی به‌جای تکیه صد درصدی به برجام نافرجام ، به روابط دیپلماتیک با منطقه و حفاظت از منافع ملی پافشاری می‌کرد شرایط بهتری داشتیم.

وی بابیان این سؤال که آیا با استیضاح رئیس‌جمهور به گشایش بهتری می‌رسیم، تأکید کرد: قطعاً با استیضاح رئیس‌جمهور شرایط بهتر نشده و عجیب است که چرا برخی همکاران در مجلس به این نتیجه رسیده‌اند که به دنبال این امر باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید دانشت که جریان ضدانقلاب نیز به دنبال برکناری رئیس‌جمهور هستند که آشوب‌های گسترده در کشور ایجاد کنند.

وی افزود: برخی از دشمنان و کشورهای خارجی دندان‌تیز کرده‌اند تا با کمترین مشکل دخالت‌هایی در کشور انجام دهند و نباید بهانه‌ای به آن‌ها برای ورود به کشور داد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تأکید کرد: قطعاً این استیضاح کار عاقلانه‌ای نیست و آب به آسیاب دشمن ریختن و کمک کردن برای اجرایی شدن نقشه‌های دشمنان انقلاب است و هیچ آورده‌ای ندارد.

مجلس باید دولت را در این مدت باقیمانده وادار به کار کند

وی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی اگر به دنبال رفع مشکلات است تنها راهکار آن این است که دولت را وادار به کارکرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس در مدت باقی‌مانده دولت تا انتخابات باید دو قدم مهم برادرد که نخست یک کمک کردن به دولت برای رفع مشکلات مردم و دوم وادار کردن دولت برای اقداماتی که گشایش اقتصادی ایجاد کند.

وی افزود: انتقادات به دولت سر جای خود باقی است و نگرانی‌هایی برای کشور وجود دارد اما اصل دولت باید سر جای خود بماند و باقدرت کار خود تا دقیقه آخر انجام دهد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به برخی مقایسه‌های مطرح‌شده با عزل بنی‌صدر تأکید کرد: شرایط و وضعیت کنونی کشور با ابتدای انقلاب و برکناری بنی‌صدر اصلاًً یکی نیست و این قیاس اشتباه است.

وی تأکید کرد: نکته پایانی در بحث استیضاح رئیس‌جمهور این است که راهبردهای پیش‌گرفته باید به‌گونه‌ای باشد که نتیجه کارها گشایش برای مردم باشد نه اینکه از چاله به چاه بیفتیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89378
  • دیدگاه‌ها برای استیضاح رئیس جمهور، افتادن از چاله به چاه/آب به آسیاب دشمن نریزیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.