• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

استفاده بیش از ۲ هزار زندانی از مرخصی 

  • کد خبر : 56874
  • 09 فروردین 1399 - 18:03
استفاده بیش از ۲ هزار زندانی از مرخصی 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: به دنبال شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در زندان‌ها، ۲ هزار و ۳۳۰ زندانی به مرخصی رفتند. به گزارش عصر همدان؛ حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان پیش از ظهر امروز در گفتگو با جمعی از خبرنگاران با بیان […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: به دنبال شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در زندان‌ها، ۲ هزار و ۳۳۰ زندانی به مرخصی رفتند.

به گزارش عصر همدان؛ حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان پیش از ظهر امروز در گفتگو با جمعی از خبرنگاران با بیان اینکه هیچگونه مشکل امنیتی در زندان های این استان رخ نداده است افزود: تسهیل فرایند ارائه مرخصی به زندانیان یکی از عوامل اصلی پیشگیری از بروز هر گونه نارضایتی در داخل زندان ها بود.

وی افزود: با توجه به در نظر نگرفتن شرایط سختگیرانه تعداد زیادی از زندانیان توانستند از این مرخصی استفاده کنند و شماری هم به علت ناتوانی در تامین کفیل نتوانستند به مرخصی بروند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان ادامه داد: اعطای مرخصی به زندانیان پیش از صدور بخشنامه از سوی رئیس قوه قضائیه به دادستان های شهرستان ها ابلاغ شده است و شمار زیادی هم اینک در مرخصی به سر می برند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56874
  • دیدگاه‌ها برای استفاده بیش از ۲ هزار زندانی از مرخصی  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.