• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

لزوم استفاده از هوش مصنوعی در کشاورزی و کاهش مصرف انرژی

  • کد خبر : 155969
  • 30 خرداد 1401 - 8:28
لزوم استفاده از هوش مصنوعی در کشاورزی و کاهش مصرف انرژی

روح الله نباتی گفت: خلق ارزش افزوده برای تمامی محصولات تولیدی اعم از محصولات کشاورزی، صنایع دستی، تولیدات صنعتی و گردشگری نیازمند یک لایه خدماتی از فناوری اطلاعات است و استفاده‌ از فناوری اطلاعات ضمن ورود دانش به تولید، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت‌. به گزارش عصرهمدان؛ جلسه […]

روح الله نباتی گفت: خلق ارزش افزوده برای تمامی محصولات تولیدی اعم از محصولات کشاورزی، صنایع دستی، تولیدات صنعتی و گردشگری نیازمند یک لایه خدماتی از فناوری اطلاعات است و استفاده‌ از فناوری اطلاعات ضمن ورود دانش به تولید، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت‌.

به گزارش عصرهمدان؛ جلسه حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان و فن‌آورانه به ریاست فرماندار و با حضور نمایندگان پارک علم و فناوری، اداره کل ارتباطات، جمعی از مدیران ادارات و کارشناسان حوزه فناوری در محل فرمانداری بهار تشکیل شد.

روح اله نباتی، فرماندار بهار در این جلسه اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم نیاز به توجه جدی از سوی مسئولین دارند، ضمن پشتیبانی همه جانبه از این عزیزان، می توان از ظرفیت های علمی آنان برای رفع مشکلات صنعت و تولید استفاده کرد.

نباتی گفت: از هرگونه ایده، خلاقیت و نوآوری در زمینه رشد و توسعه صنعت شهرستان استقبال میکنیم.

وی اذعان کرد: خلق ارزش افزوده برای تمامی محصولات تولیدی اعم از محصولات کشاورزی، صنایع دستی، تولیدات صنعتی و گردشگری نیازمند یک لایه خدماتی از فناوری اطلاعات است و استفاده‌ از فناوری اطلاعات ضمن ورود دانش به تولید، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت‌.

وی در پایان گفت: همه دستگاه های اجرایی باید با تمام ظرفیت خود برای حمایت از ورود جوانان و نخبگان به عرصه تولید دانش بنیان استفاده نمایند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155969
  • دیدگاه‌ها برای لزوم استفاده از هوش مصنوعی در کشاورزی و کاهش مصرف انرژی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.