• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

استخر سرپوشیده سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهر اسدآباد به بهره‌برادری رسید

  • کد خبر : 47811
  • 19 بهمن 1398 - 13:58
استخر سرپوشیده سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهر اسدآباد به بهره‌برادری رسید

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با هشتمین روز از این دهه، استخر سرپوشیده سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهر اسدآباد به بهره‌برادری رسید. به گزارش عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز با حضور وزیر ورزش، استاندارد همدان و جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستان اسدآباد استخر سرپوشیده سپهبد شهید قاسم سلیمانی این شهر […]

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با هشتمین روز از این دهه، استخر سرپوشیده سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهر اسدآباد به بهره‌برادری رسید.

به گزارش عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز با حضور وزیر ورزش، استاندارد همدان و جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستان اسدآباد استخر سرپوشیده سپهبد شهید قاسم سلیمانی این شهر افتتاح شد.

این پروژه در سال ۷۲ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن در سال ۷۸ آغاز شد که سالها بدون تکلیف رها شده بود، امروز بعداز ۲۶ سال در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در آیین بهره‌برادری از استخرسرپوشیده سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهر اسدآباد، بابیان اینکه استخر با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بهره داری رسید، افزود: دو زمین چمن فوتبال با اعتبار ۹ میلیارد تومان در این روز با حضور وزیر ورزش به بهره برادری می رسد.

مجید درویشی افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی، ۷۵ پروژه عمرانی خدماتی به بهره برادری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، هم در این مراسم با اشاره به اینکه استخر سرپوشیده شهید قاسم سلیمانی اولین استخر در شهرستان اسدآباد است، اظهار کرد: این پروژه با پیگیری‌های نماینده به بهره برادری رسید.

جهانشیر از افتتاح استخر دیگری در اسدآباد در سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم خدمت رسانی دولت از ابتدای امسال در استان مقدمه ای برای دیگر برنامه های ورزشی باشد.

استاندارد همدان هم با اشاره به شرایط اقتصادی دولت و تحریم ها، گفت: امروز توجه رئیس جمهور و اولویت مهم وی، رونق تولید و معیشت مردم است.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه سالانه با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومان به دنبال این هستیم که ۲۰ هزار نفر را اشتغال ایجاد کنیم، افزود: تا سال ۱۴۰۰ این سرمایه گذاری باید به ۱۵ هزار میلیارد برسانیم.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۲۰۰ پروژه ملی در سراسر استان داریم، افزود: باید میزان ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در اسدآباد صورت بگیرد.

استاندارد همدان با اشاره به اینکه در استان همدان ۱۰۷ پروژه ورزشی در حال ساخت داریم، افزود: افتتاح این پروژه ها به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تکمیل استخر سرپوشیده اسدآباد را در یک و ماه نیم گذشته به صورت ضربتی انجام داده ایم، اظهار کرد: مجموعه درآمدهای حاصل از انرژی گاز، برق و مایعات ما، تا پایان امسال حدود ۱۰ درصد درآمدهای سال ۹۰ است و این میزان به دلیل تحریم ها و فشارهای دشمن بوده است.

سلطانی‌فر گفت: دولت علی رغم همه فشارها و مشکلات شدیدی که با آن روبرو است، امسال تکمیل ۷۰۰ پروژه ورزشی را افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه همکاران من با چنگ و دندان در حال توسعه فضاهای ورزشی هستند، گفت: استان همدان فضاهای خوب ورزشی و قهرمانی زیادی را در رشته های مختلف در استان همدان دارد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47811
  • دیدگاه‌ها برای استخر سرپوشیده سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهر اسدآباد به بهره‌برادری رسید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.