• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

از هفته اول اردیبهشت سیر نزولی ابتلا به کرونا راخواهیم داشت/ثبت ۱۵ مورد بستری جدید روز گذشته در اسدآباد

  • کد خبر : 110209
  • 30 فروردین 1400 - 11:02
از هفته اول اردیبهشت سیر نزولی ابتلا به کرونا راخواهیم داشت/ثبت ۱۵ مورد بستری جدید روز گذشته در اسدآباد

دکتر عاطفه سمائی با اشاره به بستری جدید ۱۵ نفر در بیمارستان قائم، گفت: به فرض رعایت محدودیت ها از هفته اول اردیبهشت ماه سیر نزولی خواهیم داشت، البته این مهم مشروط به رعایت قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است. دکتر عاطفه سمائی، معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در در گفتگو با خبرنگار عصر […]

دکتر عاطفه سمائی با اشاره به بستری جدید ۱۵ نفر در بیمارستان قائم، گفت: به فرض رعایت محدودیت ها از هفته اول اردیبهشت ماه سیر نزولی خواهیم داشت، البته این مهم مشروط به رعایت قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است.

دکتر عاطفه سمائی، معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به رفتارشناسی پیک های یک اپیدمی و نیز خصایص و الگوی شروع و پایان سه پیک قبلی، اظهار کرد: باید بگویم نمودارها موید این نکته هستند که پیک چهارم کرونا از میانه اسفندماه شروع و در هفته های آخر فروردین و اول اردیبهشت به بدترین حالت خود خواهد رسید.

وی گفت: به فرض رعایت محدودیت ها از هفته اول اردیبهشت ماه سیر نزولی خواهیم داشت، البته این مهم مشروط به رعایت قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است.

معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر ما در بیمارستان شرایط بسیار سختی داریم، تصریح کرد: تاکنون ۶۹ بستری در بیمارستان داریم که یک مورد فوت شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: به همت پرسنل فداکار درمان و حمایت مسیولین شهرستان این شرایط پایدار است،

سمائی حجم بالا و بی سابقه مراجعین به بیمارستان را طی یک سال اخیر و ابتلا در تعداد بسیاری از اعضای خانواده نشانه فرم جهش یافته دانست و گفت: نیازمند همت مردم عزیز برای برون رفت از این بحران هستیم.

وی یادآور شد: همه باید فرض را بر مواجهه و آلودگی بدانیم و طی دو هفته با پرهیز از آمد وشد اجتماعی کمک کنیم تا زنجیره انتقال قطع شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=110209
  • دیدگاه‌ها برای از هفته اول اردیبهشت سیر نزولی ابتلا به کرونا راخواهیم داشت/ثبت ۱۵ مورد بستری جدید روز گذشته در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.