• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

از مسئولان و مردم عزیز همدان بابت تاخیر در انجام این سفر به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی می‌کنیم.

  • کد خبر : 113122
  • 19 اردیبهشت 1400 - 15:43
از مسئولان و مردم عزیز همدان بابت تاخیر در انجام این سفر به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی می‌کنیم.

آیت الله رئیسی در همدان گفت: از مسئولان و مردم عزیز همدان بابت تاخیر در انجام این سفر به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی می‌کنیم. به گزارش عصر همدان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در ابتدای ورود به همدان اظهار کرد: از مسئولان و مردم عزیز همدان بابت تاخیر در انجام این سفر […]

آیت الله رئیسی در همدان گفت: از مسئولان و مردم عزیز همدان بابت تاخیر در انجام این سفر به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش عصر همدان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در ابتدای ورود به همدان اظهار کرد: از مسئولان و مردم عزیز همدان بابت تاخیر در انجام این سفر به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: در خصوص مواردی که می‌توان در استان تصمیم گیری کرد تصمیم گیری خواهیم کرد و در مورد مسائلی که نیاز به تصمیم گیری در مرکز است در مرکز پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش عصر همدان، تا دقایقی دیگر رئیس قوه قضائیه با حضور در سالن شهدای استاندارد ی، با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان همدان از نزدیک دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=113122
  • دیدگاه‌ها برای از مسئولان و مردم عزیز همدان بابت تاخیر در انجام این سفر به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی می‌کنیم. بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.