• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

از عدم پاسخگویی سؤال خبرنگاران تا صدای داد کشاورزی در بین جمعیت

  • کد خبر : 8296
  • 13 تیر 1398 - 18:26
از عدم پاسخگویی سؤال خبرنگاران تا صدای داد کشاورزی در بین جمعیت

حضور وزیر جهاد کشاورزی در اسدآباد  همدارای حواشی ای همچون تاخیر دو ساعته و عدم پاسخگویی به خبرنگاران بود.   به گزارش عصر همدان ، امروز پنجشنبه وزیر جهاد کشاورزی به اتفاق هیأت همراه بعداز شهرستان تویسرکان با تأخیر دو ونیم ساعته به اسدآباد سفر کرد که دارای برخی حواشی بود. در این سفر پروژه […]

حضور وزیر جهاد کشاورزی در اسدآباد  همدارای حواشی ای همچون تاخیر دو ساعته و عدم پاسخگویی به خبرنگاران بود.

 

به گزارش عصر همدان ، امروز پنجشنبه وزیر جهاد کشاورزی به اتفاق هیأت همراه بعداز شهرستان تویسرکان با تأخیر دو ونیم ساعته به اسدآباد سفر کرد که دارای برخی حواشی بود.

در این سفر پروژه آبیاری تحت فشار در روستای جنت آباد بعداز سخنرانی نماینده مردم، رئیس جهاد، استاندارد و وزیر به بهره برادری رسید.

وزیر جهاد کشاورزی پاسخ یکی از خبرنگاران را نداد و با گفتن اجازه بدین رد بشیم، از پاسخگویی به سؤال آنان امتناع کرد و محافظان وی خبرنگاران کنار زدند.

به لحاظ دید خبرنگاران و البته بی اعتنایی وزیر جهاد به سؤال آنان می شود گفت این سفر تنها ثمره ای برای خود وزیر دارد چرا که با تابلویی از سخن پرمعنای سیدجمال الدین اسدآبادی با عنوان «حکومتها به عدل استوار است و ملتها به علم زنده می شود» او را بدرقه کردند ، البته امیدواریم این سخن سیدجمال بر زمین نماند حداقل پرداخت اعتبارات دراین شهرستان به گونه ای باشد که عدالت رعایت شود.

درادامه که یکی از کشاورزان در بین جمعیت فریاد میزد که از صحبتهایش تنها نالیدن مشخص بود اما گویا از وضعیت کشاورزی ابراز نارضایتی می کرد.

این سفر وزیر جهاد کشاورزی تا جایی که ما خبرنگاران برای مصاحبه تلاش کردیم، چیزی عایدمان نشد این درحالی است که در تویسرکان با اصرار مفتح نماینده مردم تویسرکان خبرنگاران موفق به پاسخگویی وزیر شدند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=8296
  • دیدگاه‌ها برای از عدم پاسخگویی سؤال خبرنگاران تا صدای داد کشاورزی در بین جمعیت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.