• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

از آماده سازی تا نصب پرچم عزای حسین(ع) بر سردرب خانه های اسدآباد+تصاویر

  • کد خبر : 80303
  • 02 شهریور 1399 - 10:57
از آماده سازی تا نصب پرچم عزای حسین(ع) بر سردرب خانه های اسدآباد+تصاویر

به همت شاگردان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و با تحقق شعار “هر خانه یک پرچم” پرچم عزای امام حسین(ع) با دوخت و رنگ آمیزی در سردرب منازل مردم اسدآباد نصب شد. به گزارش عصر همدان، سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به قدری لطیف، آهسته و پیوسته مهر خود را در دل‌ها انداخته […]

به همت شاگردان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و با تحقق شعار “هر خانه یک پرچم” پرچم عزای امام حسین(ع) با دوخت و رنگ آمیزی در سردرب منازل مردم اسدآباد نصب شد.

به گزارش عصر همدان، سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به قدری لطیف، آهسته و پیوسته مهر خود را در دل‌ها انداخته است که پس از گذشت هزاران سال غم نبودش هنوز هم تازگی دارد آنچنان که دلتنگ محرمش می‌شویم تا برایش اشک ماتم بریزیم و زانوی غم بغل کنیم.

محرم ماه اشک و ماتم، ماه غم سالار شهیدان حسین و یاران باوفایش بر روزهای تقویم نشسته؛ مردم ما نیز برنامه هایی آماده کرده اند تا از فرصت نوکری برای ارباب‌شان بهترین استفاده را ببرند.

عزاداران حسینی هرکدام به طریقی در گوشه گوشه دنیا ارادت خود را به ارباب خود امام حسین (ع) اعلام می‌کند.

پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر خوش درخشیدند و به همت هیئت رزمندگان اسلام که افتخار شاگردی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی دارند، با ترویج فرهنگ “هر خانه یک حسینیه” پرچم عزای امام حسین(ع) تولید و توزیع کردند.

شاگردان شهید حاج قاسم پارچه های سیاه را برش زده و با طراحی و رنگ آمیزی جالب و زیبای نام امام حسین(ع) و یارانش عشق و ارادت خود را به سالار شهیدان به نمایش گذاشتند. آنان بعداز تهیه و تولید پارچه های عزا با نوای روضه و نوحه راهی کوچه‌ها شده و پرچم‌ها را در درب منازل به مردم تحویل دادند.

مردم هم که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، دل هایشان هوای حسینیه و مسجد می‌کند و روحشان با نام حسین(ع) کربلایی می‌شود، با اشک دیده، پرچم را تحویل و بر سردرب خانه‌ها نصب می‌کردند.

در این زمینه جعفر حسام طاهر معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به آغاز ایام محرم و شرایط ویژه کرونا، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه کرونا برنامه های اقامه عزای حسین(ع) متفاوت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال شعار “هر خانه یک پرچم” در دستور کار قرار گرفت، افزود: در راستای فرهنگ‌سازی برای پیوستن به این پویش به همت هیأت رزمندگان سلام و سپاه اقدام به توزیع پرچم سیاه و عزای امام حسین ع در درب منازل کردیم.

حسام طاهر یادآور شد: به عشق اباعبدالله، در این هیأت با حضور در درب منازل و ذکر روضه و نوحه خوانی، یک پرچم عزای امام حسین را تقدیم خانواده‌ها کردیم.

 

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80303
  • دیدگاه‌ها برای از آماده سازی تا نصب پرچم عزای حسین(ع) بر سردرب خانه های اسدآباد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.