• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
در نشست خبری فرماندار اسدآباد مطرح شد؛

از ثبت‌نام ۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس تا عدم اعلام تعمدی نوبت‌بندی قطعی آب!

  • کد خبر : 192801
  • 18 مرداد 1402 - 11:10
از ثبت‌نام ۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس تا عدم اعلام تعمدی نوبت‌بندی قطعی آب!
فرماندار شهرستان اسدآباد از ثبت‌نام 12 نفر برای نمایندگی مجلس در اسدآباد از 16 مرداد تا ظهر امروز خبر داد و گفت: در بین ثبت‌نام کنندگان یک نفر دارای مدرک دیپلم، برخی لیسانس هستند اما تا کنون داوطلبی با مدرک دکتری ثبت‌ننام نکرده است.

به گزارش عصر همدان؛ حسینعلی شرکائی در نشستی به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه و فعالان مجازی این شهرستان، با قدرشناسی از زحمات یک ساله خبرنگاران، گفت: خبرنگاران رسالتی زینبی دارند و تنویر افکار عمومی می‌کنند، اخبار را به مردم منعکس و آنان را از امور مختلف آگاه می‌کنند.

*کم‌لطفی صداوسیما به اسدآباد دیرینه است

فرماندار شهرستان اسدآباد با گلایه و انتقاد از صداوسیما در خصوص کم لطفی به شهرستان اسدآباد در انعکاس اخبار، گفت: این کم‌لطفی صداوسیما به شهرستان دیرینه است و به سال‌های قبل بازمی‌گردد، البته ما به آنان گفته‌ایم که نیاز به صداوسیما نداریم و جراید و مطبوعات و فضای مجازی بیشتر از شما طرفدار و دنبال کننده دارند و ما از این طریق اخبار به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی با خاطره ای از ۱۶ سال گذشته در خصوص عدم انعکاس خبر از صداوسیما، افزود: متأسفانه صداوسیمای همدان تنها به اخبار چند شهر می‌پردازد و به اخبار اسدآباد توجهی ندارد.

*قلم آزاد است اما اختیارش باید به دست ما باشد

شرکائی با بیان اینکه قلم آزاد است اما اختیارش باید به دست ما باشد، تصریح کرد: اینکه انتقاد کنید هیچ مشکلی نیست، ما نمی‌گوییم گل و بلبل شده است اما کارها و اقداماتی شده البته حق مردم بیشتر از این‌هاست.

وی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم، گفت: بیش از ۴ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌شود. *مطالبات گندمکاران پرداخت خواهد شد .

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به شعار امسال با عنوان «رشد تولید، مهار تورم» افزود: دولت به سمت تحقق کاهش تورم می‌رود.

وی به تسویه مطالبات گندمکاران در ۱۵ تیر اشاره کرد و افزود: فروش نفت کشور خوب است و مابقی مطالبات آنان نیز پرداخت خواهد شد.

*تشکیل و رسیدگی به ۲۹ پرونده تخلف نانوایی‌ها

شرکائی به تشدید بازرسی‌ از سطح نانوایی‌ها توسط اکیپ مشترک فرمانداری، تعزیرات، اتحادیه، اصناف و بهداشت اشاره کرد و گفت: تاکنون ۸۱۷ مورد بازرسی از نانوایی‌ها انجام و ۲۹ پرونده تخلف تشکیل و متصدیان به پرداخت بیش از ۸۵ میلیون تومان جریمه محکوم شده‌اند.

وی به افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات شهرستان و افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر و هفته دولت سال گذشته اشاره کرد و گفت: توزیع ۲۵ میلیارد تومان از اعتبارات با اختیار نماینده مجلس است که بخشی از اعتبارات به آسفالت‌ریزی و بهسازی روستاها، حوزه علمیه، شهرداری‌ها و بخشی هم به کنگره شهدا کمک شده است.

*توزیع ۲۵ میلیارد اعتبارات در اختیار نماینده مجلس بود

فرماندار شهرستان اسدآباد به وام‌های ازدواج و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: پرداخت وام ازدواج در بانکهای شهرستان به روز است و اینکه می‌گویند وام ازدواج داده نمی‌شود، ممکن است به خاطر ضمانت و عدم تکمیل پرونده باقی مانده باشد. وی به خرید گنندم از گندمکاران، ساخت ۸۶ مسکن مددجویی بهزیستی و کمیته امداد اشاره کرد و گفت: از ۱۰۳ روستای دارای سکنه اسدآباد ۵۷ روستا طرح عمرانی در حال اجراست.

*مشارکت بالای مردم اسدآباد در انتخابات گذشته

شرکائی به موضوع افتتاح استخر و رفع نوقص کنار گذر اشاره کرد و گفت: ۵۷۰ میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری به اسدآباد اختصاص داده شده که برای تکمیل برخی از پروژه های نیمه تمام و بالای ۵۰ درصد انجام شده مانند کتابخانه استاندارد د است.

وی گریزی هم به موضوع انتخابات و مشارکت بالای مردم شهرستان در انتخابات گذشته داشت و افزود: از ۱۶ مرداد که پیش ثبت‌نام داوطلبین نمایندگی مجلس آغاز شده، ۱۲ نفر در اسدآباد ثبت‌نام کردند که یکی از آنان دیپلم و بقیه دارای مدرک کاشناسی هستند.

*ثبت‌نام ۱۲ نفر برای نمایندگی مجلس در اسدآباد تا ظهر امروز

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد: تاکنون از بین این ۱۲ نفر فرد داوطلبی که برای انتخابات نمایندگی مجلس در اسدآباد ثبت‌نام کردند، فردی دارای مدرک دکتری باشد، ثبت‌نام نکرده است.

وی به موضوع مطالبه مردم در بخش آب هم اشاره ای کردو گفت: از پارسال ۵ چاه حفاری شده اما به دلیل مصرف بالا و رانش دو تا از چاهها هنوز دچار مشکل هستیم.

*تعمداً نوبت‌بندی قطعی آب را اعلام نمی‌کنند

شرکائی در پاسخ به این سؤال که چرا اداره آبفا زمانبندی قطعی آب را به مردم اطلاع‌رسانی نمیکند؟ گفت: ما قصدا و تعمداً نوبت‌بندی قطعی آب در مناطق مختلف شهر را به مردم اعلام می‌کنیم چون اگر اعلام کنند، می‌روند ۲۰ دبه را پر می‌کنند و باز با مشکل مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه آب سد نعمت‌آباد ۹۰۰ مترمکعب آب دارد و پایدار نیست و کفاف کشاورزی را هم نمی‌دهد، افزود: فهرستی از افراد متخلف در کشت دوم در راراضی کشاورزی را به دادستان اعلام کرده‌ایم اما به دلیل اینکه متأسفانه چاه آب در اختیار دارند، اقدام به کشت دوم می‌کنند و جریمه بازدارنده این اقدام نیست .

*انتقاد از پردیس سینما در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص عدم ساخت پردیس سینما در اسدآباد اظهار گلایه کرد و گفت: ماهم گله‌مندیم که این اقدام هنوز آغاز نشده است.

وی در خصوص گلایه از نحوه توزیع بسته غذایی، گفت: این امر توسط سپاه با دقت زیاد انجام می‌شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192801
  • دیدگاه‌ها برای از ثبت‌نام ۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس تا عدم اعلام تعمدی نوبت‌بندی قطعی آب! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.