• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

از تذکرات به تعدادی وزرا تا بیان عمده مشکلات کامیونداران و کشاورزان

  • کد خبر : 85405
  • 02 مهر 1399 - 19:45
از تذکرات به تعدادی وزرا تا بیان عمده مشکلات کامیونداران و کشاورزان

کیومرث سرمدی گفت: اسدآباد قطب بزرگ حمل و نقل کشور است اما کیست که پای درددل کامیون‌داران شهرستان اسدآباد با بالا رفتن هزینه‌ها و گرانی کالاها بنشیند یا ناامیدی کشاورزان گوجه‌کار، سیب‌زمینی‌کار و چغندرکار را در زمان برداشت محصول نبیند نه بازار فروشی دارند و نه هزینه‌های آنها تامین می‌شود. به گزارش عصرهمدان، کیومرث سرمدی، […]

کیومرث سرمدی گفت: اسدآباد قطب بزرگ حمل و نقل کشور است اما کیست که پای درددل کامیون‌داران شهرستان اسدآباد با بالا رفتن هزینه‌ها و گرانی کالاها بنشیند یا ناامیدی کشاورزان گوجه‌کار، سیب‌زمینی‌کار و چغندرکار را در زمان برداشت محصول نبیند نه بازار فروشی دارند و نه هزینه‌های آنها تامین می‌شود.

به گزارش عصرهمدان، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز دیگر فرصت آزمون و خطاط وجود ندارد. نمی‌شود از فرمایش رهبری در نام‌گذاری سال فقط در قالب نهضت بنرزنی حمایت کرد، بلکه مقام معظم رهبری بر تحول‌سازی در کشور تاکید داشتند.

وی گفت: چه می‌شود که نماینده کارگران هپکو یا آذرآب به جای آنکه در خیابان اعتراض خود را مطرح کنند، در پشت تریبون خانه ملت حرف‌های خود را بزنند، چرا تشکل‌های شناسنامه‌دار دانشجویی نمی‌توانند از تریبون خانه ملت مسائل خود را بیان کنند مگر مقام معظم رهبری تریبون بیت خود را در اختیار این افراد نمی‌گذارند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به مشکلات در حوزه انتخابیه خود گفت: چهره شهر اسدآباد به ۲۰ یا ۳۰ سال پیش باز می‌گردد و در حوزه عمران و آبادانی نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی گفت: ذوب‌آهن غرب کشور سودی عاید مردم منطقه نکرده، نیروهای غیربومی و مدیران پروازی در این تأسیسات مشغول به کار شده‌اند، از سوی دیگر تاسیسات عظیم چدن در منطقه سال‌هاست که تعطیل است.

سرمدی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: اسدآباد قطب بزرگ حمل و نقل کشور است اما کیست که پای درددل کامیون‌داران شهرستان اسدآباد با بالا رفتن هزینه‌ها و گرانی کالاها بنشیند. کشاورزان شهرستان اسدآباد که گوجه‌کار، سیب‌زمینی‌کار و چغندرکار هستند در زمان برداشت محصول خود ناامید می‌شوند چرا که نه بازار فروشی دارند و نه هزینه‌های آنها تامین می‌شود. از وزیر جهاد کشاورزی انتظار رسیدگی داریم.

وی در ادامه در تذکراتی به وزیر کشور و وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه در حوزه درمانی، بهداشتی، عمرانی و بازسازی چهره شهری شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در پایان تاکید کرد: بنده از ابتدای نمایندگی بنا را بر تعامل با دولتمردان در جهت خدمت به مردم گذاشتم و از ابزارهای نظارتی برای تحقق حقوق مردم استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=85405
  • دیدگاه‌ها برای از تذکرات به تعدادی وزرا تا بیان عمده مشکلات کامیونداران و کشاورزان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.