• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی

  • کد خبر : 110986
  • 05 اردیبهشت 1400 - 13:43
ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی

احمدرضا احسانی از ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی با موضوع تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: فراخوان این پویش در سه بخش متن (مقاله، قطعه ادبی، […]

احمدرضا احسانی از ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی با موضوع تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: فراخوان این پویش در سه بخش متن (مقاله، قطعه ادبی، شعر، داستان)، تصویر (عکس، پوستر، اینفوگرافی) ویدئو (فیلم کوتاه، پویانمایی، موشن‌گرافی) با موضوع ظرفیت شادی و نشاط مثبت منتشر شد.

وی با تأکید بر اینکه آثار تولید شده با هشتگ‌های #ایرانی_شاداب و #ایرانی_امیدوار در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: با تصمیم شورای برگزاری پویش، بخش نقاشی کودکان با موضوع شادی و نوروز، فیلم وعکس آداب و رسوم نوروز، عکس و فیلم از بازی ها و غذاها و شیرینی های محلی، آداب وسنن اقوام در نوروز و فصل بهار و… به محورهای این پویش اضافه شد.

احسانی با بیان اینکه داوری آثار در بخش‌های مختلف از امروز آغاز شده و حداکثر تا ۱۰ روز آینده نتایج مشخص خواهد شد؛ گفت: مراسم اختتامیه پویش ۲۵ اردیبهشت ماه همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=110986
  • دیدگاه‌ها برای ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.