• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین از خدمات آبفار

  • کد خبر : 13900
  • 16 مرداد 1398 - 13:36
ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین از خدمات آبفار

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآّباد از ارتقاء سطح رضایمتمندی مشترکین روستایی از خدمات ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی خبر داد.   به گزارش عصر همدان، احد احدی ایمان با بیان اینکه مشترکین از خدمات آبفار رضایت دارند  اظهار کرد: در راستای اجرای طرح “کرامت” که با پشتیبانی سپاه پاسداران […]

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآّباد از ارتقاء سطح رضایمتمندی مشترکین روستایی از خدمات ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی خبر داد.

 

به گزارش عصر همدان، احد احدی ایمان با بیان اینکه مشترکین از خدمات آبفار رضایت دارند  اظهار کرد: در راستای اجرای طرح “کرامت” که با پشتیبانی سپاه پاسداران و بسیج ادارات برگزار شد، سه مورد میز خدمت به منظور انتقال درخواست های مردمی به مسئولین داشتیم.

وی با بیان اینکه اینبار”طرح کرامت” در محله محمود بیگی شهرستان اسدآباد برگزار شد، گفت: در راستای اجرای این طرح تمامی مدیران دستگاههای خدمات رسان به منظور رسیدگی و رفع مشکلات مردمی در مسجد محله محمود بیگی گرد هم آمدند که مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی از جمله این مدیران بود.

احدی ایمان با اعلام اینکه خوشبختانه بالا بودن سطح رضایتمندی مشترکین از خدمات ارائه شده از سوی آبفار موجب شد تا هیچگونه شکایت مردمی نداشته باشیم، عنوان کرد: این سطح از رضایتمندی رضایت فرماندار شهرستان از عملکرد متولیان امر در امور آب و فاضلاب روستایی استان را به دنبال داشت.

وی با اذعان به اینکه این طرح نقش موثری در خدمت رسانی به روستاییان دارد، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان ضمن حضور در طرح مذکور با راه اندازی مرکز جامع ارتباطات مردمی ضمن رسیدگی به مشکلات گزارش شده از سوی مشترکین؛ همواره در خدمت رسانی به مردم کوشا است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد افزود: همکاران ما در مرکز جامع ارتباطات مردمی(سامانه ۱۵۲۳) پس ازدریافت گزارشات مردمی، ظرف یک تا حداکثر۲۴ ساعت نسبت به رفع نشتی،شکستگی لوله، کلرزنی، رفع آلودگی، تعویض کنتور و … اقدام می کنند.

احدی همچنین عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق مرکز جامع ارتباطات مردمی؛ ۱۷۱ مورد گزارش تلفنی دریافت شد که تمامی درخواست های مشترکین در حداقل بازه زمانی پاسخ داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ارتقاء سطح خدمت رسانی؛ نیازمند همراهی مشترکین با شرکت آب و فاضلاب روستایی است؛مشترکین روستایی میتوانند ضمن پرداخت به موقع آب بها؛ خدمتگزارن خود را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری رسانند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر میزان مطالبات در حوزه آب بها از مشترکین روستایی شهرستان اسدآباد رقمی معادل ۶۵۰ میلیون تومان است، عنوان کرد: پرداخت بهنگام آب بها و وصول مطالبات میتواند گامی موثر در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=13900
  • دیدگاه‌ها برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین از خدمات آبفار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.