• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

ادای نذر گروه جهادی شهیدان رستمی با اهدا ۴۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه اسدآباد

  • کد خبر : 138863
  • 27 آذر 1400 - 9:00
ادای نذر گروه جهادی شهیدان رستمی با اهدا ۴۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه اسدآباد

مهدی مرادیان‌تمجید نذر کتاب را یکی از برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان دانست و گفت: گروه جهادی شهیدان رستمی با اهدا ۴۰۰ نسخه کتاب نذر خود را به کتابخانه عمومی این شهر ادا کردند. مهدی مرادیان‌تمجید، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد در گفتگو با عصرهمدان؛ اظهار کرد: در راستای غنی سازی منابع کتابخانه های […]

مهدی مرادیان‌تمجید نذر کتاب را یکی از برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان دانست و گفت: گروه جهادی شهیدان رستمی با اهدا ۴۰۰ نسخه کتاب نذر خود را به کتابخانه عمومی این شهر ادا کردند.

مهدی مرادیان‌تمجید، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد در گفتگو با عصرهمدان؛ اظهار کرد: در راستای غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی و ترویج فرهنگ کتابخوانی گروه جهادی شهیدان رستمی تعداد ۴۰۰ نسخه کتاب با موضوعات مختلف و بویژه ایثار و شهادت به کتابخانه های این شهرستان اهداء کردند.

وی افزود: این مجموعه کتابها بصورت مشخص برای هر یک از کتابخانه های شهرستان دریافت گردیده است که پس از استعلام و تایید در مخزن کتابخانه ها جهت استفاده مراجعین در دسترس قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد فرهنگ نذر کتاب را یکی از مهمترین برنامه های این ادره خواند و افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از سه هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد اهداء شده است.

وی افزود: بیش از ۵۷هزار نسخه کتاب در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد موجود است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138863
  • دیدگاه‌ها برای ادای نذر گروه جهادی شهیدان رستمی با اهدا ۴۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.