• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

اداره صمت اسدآباد تا به امروز بی صاحب!

  • کد خبر : 108704
  • 16 فروردین 1400 - 8:23
اداره صمت اسدآباد تا به امروز بی صاحب!

چند وقت پیش بود که با پایان حکم مأموریتی رحیم قربانی رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد این اداره بدون سرپرست اداره می شود. به گزارش عصر همدان؛ به دنبال درج خبری در ۱۰ فروردین امسال با عنوان “مأموریت رئیس صمت اسدآباد پایان یافته؛ نیروی جدید جایگزین کنید”، این مسئله را از فرماندار […]

چند وقت پیش بود که با پایان حکم مأموریتی رحیم قربانی رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد این اداره بدون سرپرست اداره می شود.

به گزارش عصر همدان؛ به دنبال درج خبری در ۱۰ فروردین امسال با عنوان “مأموریت رئیس صمت اسدآباد پایان یافته؛ نیروی جدید جایگزین کنید”، این مسئله را از فرماندار اسدآباد و مدیرکل صمت استان همدان مطالبه کرده بودیم.

در طی این مدت با وجود بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصادی، گرانی، تورم، بازار نابسامان، توزیع نامناسب مرغ، عدم نظارتها بر بازار، همچنان جایگاه و پست مدیریتی در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خالی مانده است.

شنیده ها حاکی از این است که در پی این مطالبه گری، امروز ۱۵ فروردین مرتضی حیدری یکی از کارکنان اداره صمت در پست سرپرستی این اداره حکم می‌گیرد.
درصورت صحت خبر بر وجود سرپرستی دیگر در ادارات افزوده می شود و این امر در دولت تدبیر و امید عادی است!.

البته در این اوضاع و احوال نابسامان و وانفسای گرانی و بازار مرغ و…. جای سؤال است که چرا مدیران استانی و شهرستانی وقتی می خواهند فردی را سرپرست بگمارند، چرا در این مدت این جایگاه را بی صاحب گذاشته اند!

البته شهرستان اسدآباد در دوره خدمت دولت تدبیر و امید بارها شاهد وجود سرپرست در ادارات بوده و همین امر موجب وجود کم کاری در حوزه وظایف و اختیارات آنان و عدم نظارت صحیح و بی توجهی ها به خواسته و مطالبه مردم شده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=108704
  • دیدگاه‌ها برای اداره صمت اسدآباد تا به امروز بی صاحب! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.