• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

اخطار به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی بین شهری / انجام تست وسیع کرونا در یکی از روستاهای بخش گیان نهاوند

  • کد خبر : 105931
  • 15 اسفند 1399 - 15:54
اخطار به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی بین شهری / انجام تست وسیع کرونا در یکی از روستاهای بخش گیان نهاوند

علی احسان خیشوند گفت: به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی بین شهری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکرات لازم داده شده و این وسایل نقلیه باید با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند. علی احسان خیشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بازدید مشترک بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و […]

علی احسان خیشوند گفت: به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی بین شهری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکرات لازم داده شده و این وسایل نقلیه باید با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند.

علی احسان خیشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بازدید مشترک بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای که از اتوبوس های بین شهری پایانه مسافربری شهرستان نهاوند به عمل آمد.

وی اظهار داشت: در این بازدید ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، استفاده رانندگان و مسافرین از ماسک و رعایت ظرفیت مجاز تاکید شد.

خیشوند افزود: با توجه به دستورالعمل اعلامی و با توجه به شرایط کرونایی ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری فقط مجاز به استفاده از یک سوم ظرفیت صندلی های اتوبوس می باشند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند با بیان اینکه بازرسی ها ادامه دارد، افزود: در صورت عدم رعایت موارد فوق و گلایه مسافران رانندگان متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

خیشوند تاکید کرد: از شهروندان و مسافرین عزیز درخواست می گردد هر گونه تخلف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را در حین سفر با ذکر مشخصات بر اساس بلیط دریافتی به مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گزارش کنند.

انجام تست وسیع کرونا در یکی از روستاهای بخش گیان نهاوند

وی همچنین گفت: به دنبال بروز یک مورد طغیان بیماری کووید – ۱۹ در یکی از روستاهای بخش گیان جهت شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا، تیم های واکنش سریع مرکز بهداشت در روستا حضور پیدا کرده و در سطح وسیع اقدام به انجام تست سریع از جمعیت روستا کردند.

 

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان از تمام شهروندان درخواست می گردد از حضور در تجمعات و بازارهای شلوغ خرید و فروش خودداری کننند و به هیچ عنوان دورهمی های خانوادگی برگزار نکنند.

خیشوند اظهار داشت: شهروندان درصورت بروز هرگونه علائم مشکوک به کرونا جهت معاینه و در صورت نیاز انجام تست به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت و یا مرکز غربالگری کرونا شهرستان واقع در ابتدای خیابان مهدیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105931
  • دیدگاه‌ها برای اخطار به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی بین شهری / انجام تست وسیع کرونا در یکی از روستاهای بخش گیان نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.