• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

احسان پیری سرپرست شهرداری تویسرکان شد

  • کد خبر : 18589
  • 14 شهریور 1398 - 17:11

با پذیرش استعفای ششهردار تویسرکان، احسان پیری سرپرست شهرداری تویسرکان شد. به گزارش عصرهمدان؛ ظهر امروز در نشست شورای شهر تویسرکان مسئله استعفای شهردار و یک عضو شورای این مورد بررسی قرار گرفت. ابهاماتی برای این استعفا وجود دارد، اما در حال حاضر آنچه که تعیین تکلیف شد موافقت شورای شهر تویسرکان با استعفای شهردار […]

با پذیرش استعفای ششهردار تویسرکان، احسان پیری سرپرست شهرداری تویسرکان شد.

به گزارش عصرهمدان؛ ظهر امروز در نشست شورای شهر تویسرکان مسئله استعفای شهردار و یک عضو شورای این مورد بررسی قرار گرفت.

ابهاماتی برای این استعفا وجود دارد، اما در حال حاضر آنچه که تعیین تکلیف شد موافقت شورای شهر تویسرکان با استعفای شهردار بود.

برگزاری این جلسه که از قبل دستور کار آن مبنی بر بررسی استعفای واصل شده شهردار و برخی از اعضای شورای شهر، به اطلاع اعضا رسیده بود.

در نهایت استعفای کاظم گمار از سمت شهرداری و همچنین سید امرالله میرزاجانی از عضویت در شورای اسلامی شهر مورد موافقت قرار گرفت .

در این جلسه احسان پیری که پیش از این عهد دار مسئولیت مدیر عاملی سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی تویسرکان بود به عنوان سرپرست شهرداری تویسرکان معرفی شد.

به گزارش عصرهمدان؛ به طور طبیعی در هر گروهی اختلاف سلیقه ها وجود دارد اما نباید این اختلاف سلیقه ها منجر به حواشی شود تا اصل و هدف گروه را به انحراف بکشاند.
شورای شهر تویسرکان از همان ابتدا با کش و قوس های فراوانی حتی در برگزاری جلسات روبرو بود و طبق شنیده ها حاشیه ها بر متن کار اثرگذارتر از همیشه.به نظر این حواشی زمینه ساز استعفا شده است.
هنوز علت اصلی استعفای شهردار مشخص نشده است.اما به زودی ماجرای اصلی در گفتگو با مسئول ارشد دولت در تویسرکان در این سایت منتشر می شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=18589
  • دیدگاه‌ها برای احسان پیری سرپرست شهرداری تویسرکان شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.