• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

احسان فرجی دادستان شهر بهار شد

  • کد خبر : 42268
  • 18 دی 1398 - 13:55
احسان فرجی دادستان شهر بهار شد

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه دادستان شهر بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد. به گزارش عصر همدان، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهر بهار احسان فرجی به عنوان دادستان جدید شهر بهار معرفی شد. در این مراسم حمزه داودی دادستان سابق شهر بهار با تبریک و تسلیت شهادت سردار […]

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه دادستان شهر بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهر بهار احسان فرجی به عنوان دادستان جدید شهر بهار معرفی شد.

در این مراسم حمزه داودی دادستان سابق شهر بهار با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی رکن دیگری بر بصیر بودن به ما نشان داد و آن اطاعت پذیری تا شهادت بود.

داوودی با اشاره به خدمت ۱۲ ساله خود در شهرهای صالح آباد، لالجین و بهارافزود: خدا را شاکرم که در خدمت مردم بهار بودم و چیزی جز تدین و بزرگواری از آنها ندیدم و اگر کوتاهی در کار من بود بر من گذشت کنند.

وی از بیان عملکرد خود در مدت خدمتش در بهار امتناع کرد و تصریح کرد: روزی همه از دیاری فانی تودیع خواهیم کرد و چه خوب است که در آن لحظه سبکبار باشیم.

امام جمعه شهر بهار نیز در ادامه این مراسم با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه نظامی امریکا توسط موشک های امریکایی گفت: خبرهایی که امروز شنیدیم حاکی از این بود که وزیر امور خارجه امریکا اذعان داشت که حاضرند پرچم سفید را برای ایران بالا ببرند و این هیبت و صلابت یک کشور مقتدر است.

فرماندار شهرستان بهار نیزضمن خیر مقدم به احسان فرجی و آرزوی موفقیت برای حمزه داودی به بیان ابعاد شخصیتی و اثرگذاری حاج قاسم سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هیچگاه در شیپور اختلافات داخلی ندمید و همواره حلال مشکلات بود و با اتفاقات بعد از شهادتش عشق مردم به سپاه را بیشتر و باعث انسجام بیشتر در منطقه شد.

احسان قنبری اظهار داشت: با شهادت سردار دلها امریکار خوار شد و روز ۱۳ دیماه به عنوان روز جهانی مقاومت در تاریخ به ثبت رسید؛ اگر امروز خرد و کلان، پیر و جوان عاشق حاج قاسم سلیمانی هستند به خاطر اخلاص اوست چرا که او سرباز ولایت بود و عشق به دوستان شهیدش داشت.

حسن خانجانی دادستان عمومی و انقلاب استان همدان نیز با اشاره به شهادت سردار سلیمانی از تلاش های جهادی و صالحانه حمزه داودی در سمت دادستانی بهار تقدیر کرد و گفت: داودی در مدتی که در بهار خدمت می کرد مجاهدانه و صالحانه عمل کرده و حالا به عالی ترین مرجع قضایی استان خواهد رفت و به عنوان قاضی دادگاه تجدید نظر به مردم خدمت می کند.

خانجانی با معرفی احسان فرجی به عنوان دادستان جدید شهر بهار افزود: فرجی پیش از این ریاست دادگاه انقلاب عمومی آبادان را برعهده داشته و هم اکنون در این جایگاه قرار گرفته است و ما از همه مدیران شهرستانی انتظار داریم همچون گذشته با فرجی به عنوان دادستان جدید شهر همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: روز جمعه خدمت ریاست قوه قضائیه بودیم که نکاتی را به ما یادآوری کردند که لازم است به قضات شهرستان تاکید کنم و آن دو رسالت مهم کاهش جمعیت کیفری و تسریع در رسیدگی و کاهش پرونده های معوقه است.

خانجانی تامین امنیت شهرستان را در فصل انتخابات مسئولیت مهم دیگر دانست و اضافه کرد: در کنار ایجاد شور انتخاباتی رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی حائز اهمیت است و از همه ارگان های متولی میخواهیم تا در صورت برخورد با جرایم به سرعت به دستگاه قضایی گزارش داده شود تا سریعاً به آن رسیدگی شود.

در پایان احسان فرجی، دادستان جدید شهرستان نیز با تشکر ویژه از حمزه داودی بر خدمات ارزنده وی در شهرستان اذعان کرد و گفت: در مدتی که در خدمت دادستان سابق بودم بر من مشخص شده که ایشان خدمات بسیار ارزنده ای در شهر داشته اند و کار بزرگ بر زمین مانده ای نمانده است و از همه سازمان ها و ارگانها توقع دارم که تعامل خوبی با بنده نیز داشته باشند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42268
  • دیدگاه‌ها برای احسان فرجی دادستان شهر بهار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.