• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
نماینده مردم نهاوند در مجلس تاکید کرد:

احداث پست‌های برق زمینه‌ساز ایجاد صنایع در نهاوند

  • کد خبر : 201795
  • 01 آبان 1402 - 7:53
احداث پست‌های برق زمینه‌ساز ایجاد صنایع در نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات احداث خطوط فوق توزیع پست برق نهاوند ۴ باهدف رفع مشکلات زیرساختی برق در این شهرستان خبر داد.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: عملیات احداث خطوط فوق توزیع پست برق نهاوند ۴ جهت حل مشکل زیرساختی برق فشارقوی نهاوند و حل مشکلات برق منطقه فیروزان در سه بخش کشاورزی، خانگی و صنعتی آغاز شد.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این پست مستلزم همکاری دستگاه‌ها و مدیران اجرایی شهرستان است و چنانچه دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

نماینده نهاوند افزود: عملیات اجرایی ۲ پست برق فشارقوی فوق توزیع یکی در اراضی روستای خیر قلی و دیگری در اراضی روستای لیلی یادگار بااعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان آغازشده است.

وی ادامه داد: همچنین زمین پست ۲۳۰ کیلوولت انتقال برق نهاوند هم به‌طور کامل با مساحت ۵ هکتار تخصیص داده‌شده است.

شهبازی اظهار داشت: پیگیری ساماندهی طرح نا ترازی برق و حل مشکل قطع برق واحدهای صنعتی از مزایای بهره‌برداری از این طرح است.

وی گفت: با اجرایی شدن این طرح‌ها برق موردنیاز برای استقرار صنایع بزرگ و توسعه کشاورزی و صنعتی در افق ۲۰ ساله در شهرستان تأمین خواهد شد.

نماینده نهاوند ادامه داد: با این اقدامات بسیاری از مشکلات افت ولتاژ برق صنایع، کشاورزی و مشترکان خانگی برطرف می‌شود و اقدام بزرگی برای توسعه شهرستان است.

شهبازی بیان داشت: با احداث این دو پست برق نه‌تنها در اوج مصرف برق مشکل قطعی حل می‌شود، بلکه تا چند سال آینده زمینه استقرار صنایع سنگین به خاطر ایجاد زیرساخت برق مهیا خواهد شد.

وی در پایان گفت: نتیجه استقرار این پست‌های برق ایجاد بستر مناسب برای توسعه اشتغال شهرستان و استقرار صنایع در این شهرستان خواهد بود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201795
  • دیدگاه‌ها برای احداث پست‌های برق زمینه‌ساز ایجاد صنایع در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.