• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

احداث ساختمان جدید بنیاد شهید و ساماندهی گلزار شهدای اسدآباد

  • کد خبر : 94880
  • 11 آذر 1399 - 11:06
احداث ساختمان جدید بنیاد شهید و ساماندهی گلزار شهدای اسدآباد

کیومرث سرمدی از با اشاره به تقدیم بیش از ۴۰۰ شهید اسدآبادی به انقلاب، از قول مساعد رئیس بنیاد شهید کشور برای احداث ساختمانی جدید بنیاد شهید در این شهرستان و ساماندهی گلزار شهدا خبر داد. به گزارش عصر همدان، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از نشستی با سعید اوحدی معاون […]

کیومرث سرمدی از با اشاره به تقدیم بیش از ۴۰۰ شهید اسدآبادی به انقلاب، از قول مساعد رئیس بنیاد شهید کشور برای احداث ساختمانی جدید بنیاد شهید در این شهرستان و ساماندهی گلزار شهدا خبر داد.

به گزارش عصر همدان، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از نشستی با سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: در این نشست که رئیس شورای شهر، شهردار و رئیس بنیاد شهید هم حضور داشتند، به نقش حساس و مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایفای نقش خود و خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و همه‌ ایثارگران اشاره شده است.

وی همچنین به نقش مردم شهرستان اسدآباد در طول سال‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این شهرستان بیش از ۴۰۰ شهید عزیز و صد ها جانباز و آزاده و ایثارگر گرانقدر تقدیم انقلاب کرده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: براساس ارائه توضیحات مسئولان این شهرستان، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در احداث ساختمان جدید برای این بنیاد در شهرستان، سامان‌دهی گلزار شهدا‌ و حسینیه‌ی واقع در بهشت زهرا(س) قول مساعد داده شده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94880
  • دیدگاه‌ها برای احداث ساختمان جدید بنیاد شهید و ساماندهی گلزار شهدای اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.