• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

احتکار و قاچاق ماسک و مواد بهداشتی در همدان نداریم/ با محتکران و گران‌فروشان برخورد می کنیم

  • کد خبر : 51417
  • 07 اسفند 1398 - 16:58
احتکار و قاچاق ماسک و مواد بهداشتی در همدان نداریم/ با محتکران و گران‌فروشان برخورد می کنیم

حسین بشری گفت: احتکار و قاچاق ماسک و مواد بهداشتی پیشگیری از کروناویروس در همدان مشاهده نشده و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به فوریت های پلیس اطلاع دهند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه تا این لحظه هیچ احتکار ماسک و مواد […]

حسین بشری گفت: احتکار و قاچاق ماسک و مواد بهداشتی پیشگیری از کروناویروس در همدان مشاهده نشده و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به فوریت های پلیس اطلاع دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه تا این لحظه هیچ احتکار ماسک و مواد بهداشتی پیشگیری از کرونا در همدان نداشتیم، گفت: فقط یک مورد گران فروشی ماسک داشتیم که به مقام قضایی تحویل داده شد.

وی از عدم قاچاق ماسک و مواد شوینده در استان خبرداد و افزود: گشت های ویژه ی اماکن با کمک تعزیرات و صنعت  و معدن در سطح شهر فعال هستند و اگر موردی مشاهده کنند برخورد می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه از روز گذشته نیز عرضه قلیان ممنوع شده است، تصریح کرد: در صورت مشاهده عرضه قلیان برخورد های لازم صورت می گیرد اما از مردم می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه احتکار، گرانفروشی و یا عرضه قلیان با فوریت پلیس تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.

بشری با بیان اینکه استرداد وجه افرادی که با تالار ها قرارداد بستند و اینک برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا می خواهند مراسم را لغو کنند گفت: اتحادیه مربوطه موظف شده است  مبلغ اولیه قرارداد را  کاملاً برگرداند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر رستوران و تالاری بخواهد بابت لغو مراسم، جریمه بگیرد و یا از مبلغ کسر کرده و با لغو مراسم مخالفت کند، خلاف قانون عمل کرده و مردم می توانند این موضوع را به اماکن اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51417
  • دیدگاه‌ها برای احتکار و قاچاق ماسک و مواد بهداشتی در همدان نداریم/ با محتکران و گران‌فروشان برخورد می کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.