• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

احتکار قند و شکر به منازل همدانی ها کشیده شده است

  • کد خبر : 6070
  • 27 خرداد 1398 - 13:40
احتکار قند و شکر به منازل همدانی ها کشیده شده است

رئیس اتحادیه بنکداران (خواربار و فروش) همدان، گفت: بازار مدتی خالی از قند وشکر بود و اختلاف قیمت زیادی وجود داشت و همین باعث شده احتکار قند و شکر به منازل کشیده شود و مردم حریص باشند. به گزارش عصر همدان، همزمان با شروع ماه رمضان ما شاهد کمبود قندوشکر در کل کشور بودیم  که […]

رئیس اتحادیه بنکداران (خواربار و فروش) همدان، گفت: بازار مدتی خالی از قند وشکر بود و اختلاف قیمت زیادی وجود داشت و همین باعث شده احتکار قند و شکر به منازل کشیده شود و مردم حریص باشند.

به گزارش عصر همدان، همزمان با شروع ماه رمضان ما شاهد کمبود قندوشکر در کل کشور بودیم  که با عرضه به موقع این محصول ، این معضل تا حدودی در سطح کشورحل گردید.

اما این محصول با وجوداینکه ماه رمضان تمام شده و عرضه مناسبی در بازار همدان صورت گرفته همچنان در همدان کمیاب است، این موضوع سبب شد تا گفتگویی با رئیس اتحادیه بنکداران همدان داشته باشیم.

مجید توقیری، رئیس اتحادیه بنکداران (خواربار و فروش) همدان، در گفتگو با خبرنگار نافع، با بیان اینکه قیمت قند و شکر طی چند روز کاهش چشمگیری داشته است است:  قند و شکر در هفته گذشته ۵ هزارو ۹۰۰ تومان بود و امروز ۴ هزار و صد تومان ارزانتر شده و قطعا شکر تا  اخر هفته به میزان ثابتی می رسد.

توقیری، در پاسخ به اینکه چرا در  بازار و بیشتر مغازه ها قند و شکر یافت نمیشود افزود: متاسفانه احتکار قند و شکر به منازل کشیده شده است ولی ما روزانه بین ۴۰ تا ۶۰ تن قند و شکر بین مغازه داران و کلی فروشان پخش میکنیم.

وی با اشاره به اینکه مدتی بازار خالی از قند وشکر بود و اختلاف قیمت زیادی وجود داشت تصریح کرد: طبیعی است که مردم حریص باشند و به دنبال خرید زیاد این محصول بروند اما مطمن باشید این شرایط در چند روز آینده بهتر خواهد شد.
رئیس اتحادیه بنکداران همدان، با تاکید براینکه اگر کسی به احتکار قند و شکر بپردازد قطعا با او برخورد قاطع می شود گفت: نظارت تعزیرات و بازرسی ها بر همه مغازه داران و کلی فروش ها وجود دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=6070
  • دیدگاه‌ها برای احتکار قند و شکر به منازل همدانی ها کشیده شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.