• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
فرمانده سپاه ملایر خبر داد؛

اجرای ۱۵۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در ملایر

  • کد خبر : 190402
  • 26 تیر 1402 - 12:19
اجرای ۱۵۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در ملایر
فرمانده سپاه ملایر گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب ۱۵۰ برنامه در سطح شهرستان ملایر برنامه‌ریزی و اجرا شد.

علی اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به برنامه ‌های هفته عفاف و حجاب در ملایر اظهار کرد: در هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان ملایر با توجه به جلسات متعددی که توسط کمیته بانوان شهرستان  ۱۵۰ برنامه در سطح شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای ۹ برنامه شاخص در این هفته تصریح کرد: برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در  بخش‌ها و  شهرها و روستاهای مختلف سطح شهرستان برگزار شد. فرمانده سپاه ملایر عنوان کرد: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته در ۱۶ تیر در پارک سیفیه با عنوان جشن ریحانه‌ها و دختران ابوتراب بود.

وی افزود: این جشن بزرگ با حضور بیش از ۶ هزار نفر به صورت متناوب و با برپایی  ایستگاه‌های مختلفی چون خوشنویسی،  طراحی بازی با کودک، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه شهدا، مشاوره، کرسی  آزاد اندیشی، طراحی چهره کودکان، آتلیه عفاف و حجاب و اهدای روسری به دختران و مادران و ویزیت رایگان برگزار شد.

فارسی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ عفتف و حجاب نیاز به برنامه‌ریزی صحیح و مدون دارد، گفت: در این برنامه‌ که همزمان با روز عید غدیر برگزار شد موکب‌های شهرستان از مردم پذیرایی کردند.

وی برگزاری برنامه من سرزمینم را دوست دارم در پارک بانوان، نمایشگاه عفاف و حجاب در روستای نامیله، کافه گفتگو در پارک شهدای گمنام جوکار، برنامه دختران در شهر سامن و پیاده روزی روستای دهلق را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به استقبال گسترده بانوان ملایری از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: برگزاری نشست در سطح تمامی پایگاه های شهرستان با مووضع عفاف و حجاب، فرزند آوری، افزیش جمعیت و ازدواج آسان از دیگر برنامه‌های این هفه بود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری  و ورزشی، جشن ریحانه‌ها را در محله‌های طرح کرامت، عصر شعر شکوه بندگی از دیگر برنامه‌های اجراییدر هفته عفاف و حجاب در ملایر بود.

فارسی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در ایام این هفته  بانوان محجبه و نمونه‌ای  شناسایی و با توجه به فعالیت‌هایی که در حوزه عفاف و حجاب داشتند از آنان تجلیل شد.

وی به برگزاری  کارگاه ضمن خدمت ازدواج آسان برای ادارات و فرهنگیان اشاره کرد و گفت:   ۵ نمایش خیابانی با عنوان سوغات فرنگ در ایام هفته عفاف و حجاب در نقاط مختلف شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/گلمحمدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190402
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۱۵۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.