• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر

  • کد خبر : 142610
  • 04 بهمن 1400 - 9:26
اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در دهه فجر امسال در نهاوند برگزار می‌شود. به گزارش عصر همدان، سلیمان جوانمردی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: با همکاری با هیئت های ورزشی شهرستان و جامعه ورزش، برنامه های خوب و مختلفی برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در دهه فجر امسال در نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش عصر همدان، سلیمان جوانمردی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: با همکاری با هیئت های ورزشی شهرستان و جامعه ورزش، برنامه های خوب و مختلفی برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

وی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و ورزشی امسال در سطح همه مناطق شهرستان با همکاری مردم اجرا می شود و برنامه های مفرح و شادی برای این ایام برنامه ریزی شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.

وی، تصریح کرد: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

جوانمردی در ادامه به مهمترین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این اداره اشاره کرد و گفت: همایش بزرگ دو صحرانوردی در مرکز شهرستان، جشنواره ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در روستا‌های بخش مرکزی، برگزاری مسابقات فوتبال، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، فوتسال، والیبال، ووشو ، هنرهای رزمی ، جودو بانوان ، پیاده روی همگانی و برنامه های دیگر از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: برگزاری و میزبانی کارگاه آموزشی ، کاراته، مسابقات اسکیت سرعت ، مسابقات بانوان و آقایان در رشته‌های تکواندو، والیبال، بسکتبال، ژیمناستیک، شنا، تنیس روی میز، فوتبال، هندبال، طناب کشی کارکنان ادارات، اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات استانی و کشوری و شهرستان‌های همجوار و حضور ورزشکاران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان در دهه مبارک فجر است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی و کوهپیمایی ویژه بانوان را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و گفت: امیدواریم این اداره با کمک هیات‌های ورزشی بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش شهرستان را در تثبیت و در مسیر ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی قرار دهد.

وی با تأکید بر حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: ورزشکاران و جوانان شهرستان مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان می‌دهند حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=142610
  • دیدگاه‌ها برای اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.