• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد:

اجرای۲۰ جشن بزرگ دانش‌آموزی در ۲۰ نقطه شهر

  • کد خبر : 210320
  • 11 بهمن 1402 - 16:50
اجرای۲۰ جشن بزرگ دانش‌آموزی در ۲۰ نقطه شهر
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به شعار جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده‌ای روشن با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: امسال در دهه فجر، برنامه‌های آموزش و پرورش استان با دنبال کردن پنج هدف عمده انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ مجتبی قمری،امروز در سومین جلسه ستاد دهه فجر استان با اشاره به شعار دهه فجر امسال جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده‌ای روشن با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات، عنوان کرد: امسال در دهه فجر، برنامه‌های آموزش و پرورش استان با دنبال کردن پنج هدف عمده انجام خواهد شد.

وی افزود: زمینه‌سازی برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آتی، زمینه‌سازی برای تقویت تربیتی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان، ایجاد بستر مناسب به منظور آشنائی بیشتر با انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای ایجاد روحیه انقلاب، ترویج هویت ایرانی اسلامی و در نهایت زمینه‌سازی برای نقش‌آفرینی فعّال در نقش فردی، محیطی و میل به استقلال و خود ساختگی از جمله اقدامات آموزش و پرورش در ایّام دهه فجر امسال است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهمّ برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر، عنوان کرد: امروز بصورت نمادین در تمامی مدارس زنگ انقلاب نواخته شد. این برنامه‌ هم اکنون در مدرسه خان‌باقی با حضور مسئولان آموزش و پرورش در حال اجراء است.

قمری ادامه داد: ترویج گفتمان انقلاب با تاکید بر ایثار و شهادت، تمرکز بر ظرفیت اربعین شهدای کرمان، برگزاری منسجم کشوری رفیق شهیدم در روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

وی ایجاد مقدّمات برای شرکت گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمائی ۲۲ بهمن و برپائی ایستگاه‌های فرهنگی توسط تشکّل‌های دانش‌آموزی در مسیر راهپیمائی‌ها را دیگر برنامه‌های قابل اجراء در این ایّام دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا، ترویح کتابخوانی تحت عنوان دانایی با محوریت کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری پویش مهر با محوریت پیشرفت ایران اسلامی، اجرای۲۰ جشن بزرگ دانش‌آموزی در ۲۰ نقطه با عنوان نسل آرمانی بخش‌های دیگری از این برنامه‌ها است.

قمری با اشاره برگزاری یادواره شهدا در روز ۱۷ بهمن‌ماه مصادف با شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام در سطح مدارس، بیان کرد: برپائی نمایشگاه انقلاب با محوریت سه موضوع دیروز ما، امروز ما و فردای ما در سراسر استان، از برنانه‌های شاخص ما بوده که در آن به اینکه در گذشته چه بودیم، امروز چکار کرده‌ایم و چه آینده‌ای برای خود ترسیم خواهیم کرد را با دانش‌آموزان مرور خواهیم کرد.

وی در پایان به برخی از اقدامات بسیج دانش‌آموزی در این ایام اشاره کرده و یادآور شد: اجرای سرود نغمه عشق، پویش ملی فجر، زنگ گفتگو و برگزاری اردوهای راهیان نور از جمله کارهای مهم بسیج‌ دانش‌آموزی در استان است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210320
  • دیدگاه‌ها برای اجرای۲۰ جشن بزرگ دانش‌آموزی در ۲۰ نقطه شهر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.