• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
طوفان الاحرار، نغمه آزادی قدس در گوش جهانیان است؛

اتحاد امت اسلام در طوفان الاحرار، کلید فتح قدس

  • کد خبر : 213898
  • 17 فروردین 1403 - 11:53
اتحاد امت اسلام در طوفان الاحرار، کلید فتح قدس
مردم دارالمومنین همدان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ از ساعات اولیه صبح، سیل خروشان مردم از اقشار مختلف جامعه، از پیر و جوان، زن و مرد، با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با مضامین ضد صهیونیستی، در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتند.

راهپیمایی روز قدس در همدان، از میدان امام خمینی(ره) آغاز شد و پس از عبور از چهاراه شریعتی، میدان شریعتی و نهایتا حسینیه امام خمینی (ره)به پایان می رسد.

حضور پرشور مردم همدان در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی، همواره در حمایت از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف، ثابت قدم و استوار هستند.

امروز روز قدس بین المللی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز قدس بین المللی است در صورتی که در سال‌های پیش قدس اسلامی بود.

حمید‌رضا حاجی‌بابایی گفت: امروز روز قدس مسئله اول جهان اسلام است.

حاجی بابایی ادامه داد: امروز روز انسانی نگاه کردن است روزی که همه دنیا برای فلسطین و غزه به عنوان حکم انسانی راهپیمایی می‌کنند.

وی افزود: هر آنچه امروز انجام می پذیرد یک رابطه انسانی، یک رابطه اسلامی و یک هدف از اهداف انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر اسلامی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیه ۷۵ سوره نساء تکلیف همه را در رابطه با غزه مشخص می کند، گفت: این آیه برمی گردد به اینکه چرا به مردمی مسلمان و متدین که در ظلم قرار گرفتند کمک نمی کنید.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه مردم ایران با تمام قدرت در کنار مردم غزه هستند، ابراز کرد: دشمن می خواهد بین ملت بزرگ ایران و قدس، مقاومت، جهاد، سخنان امام و مقام معظم رهبری و قرآن فاصله بیندازد.

وی در پاسخ به شبهه این که چرا باید به قدس کمک کنیم گفت: غزه نوک پیکان مبارزه جهان اسلام با آمریکا و جهان صهیونیستی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که اگر غزه به اسرائیل حمله نمی‌کرد جنگ راه نمیفتاد، اظهار کرد: این تفکر اشتباه است از سال ۱۹۱۹ در حرکتی که توسط انگلیس خائن شکل گرفت و تفکر و اندیشه یک حکومت نحث صهیونیستی ایجاد شد.

حاجی‌بابایی ادامه داد: سال ۱۹۴۸ تشکیل این رژیم منحوس است، که ۷۵ سال از آن سال می‌گذرد و در این سال‌ها حمله به مردم مظلوم فلسطین بوده است واخیرا در این چند دهه گذشته صهیونیسم ۵ حمله سهمگین به فلسطین داشته که هر کدام دو هزار، سه هزار، چهار هزار پنج هزار از مردم غزه را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: غزه ۳۸ سال مستعمره رژیم صهیونیستی بود تا در سال ۲۰۰۵ نجات پیدا کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران بدانند داعش تشکیل شد تا ایران را مورد هدف قرار دهد، اگر داعش باقی می‌ماند یکی از کارهایی که در کرمان اتفاق می‌افتاد ده‌ها مورد در همدان اتقاق می‌افتد.

وی علت حمله حماس به رژیم صهیونیستی را تصمیمات شوم آمریکا دانست و اذعان داشت: آمریکا نقشه داشت در آینده با کشورهای عربی منطقه و اروپا غزه و فلسطین را از نقشه جغرافیا و حزب الله را پاک کنند.

حاجی‌بابایی ادامه داد: قرار بود حرکت مردمی عراق را پاک کنند و به سراغ ایران بیایند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم بدانید سربازانی که در غزه می‌جنگند از ایران، عراق، حزب‌الله، جهان اسلام و از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

 

حماسه مردم نهاوند در حمایت از آرمان قدس

مردم مؤمن و روزه‌دار نهاوند با حضور پرشور خود بار دیگر نشان دادند تا آزادی قدس از چنگال صهیونیست‌ها به حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین ادامه می‌دهند.

امروز بار دیگر مردم حماسه‌ساز خود به همگان ثابت کردند در جبهه حق قرار دارند و با مستکبران عالم تا نابودی آن‌ها مقابله خواهند کرد.

در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس یاد شهید زاهدی و هم‌رزمان شهیدش گرامی داشته شد و مردم خواستار انتقام از دشمن صهیونیستی شدند.

حضور کودکان به همراه خانواده‌ها و پرچم‌های فلسطین و صورت‌های منقش به پرچم کشورمان و فلسطین از دیگر قسمت‌های راهپیمایی امروز در نهاوند بود.

به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط جوانان بخش دیگری از راهپیمایی امروز در نهاوند بود.

سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در نهاوند علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

علاوه بر شهر نهاوند مراسم روز جهانی قدس در شهرهای گیان، برزول و فیروزان نیز برگزار شد.

صهیونیست‌ها محکوم‌ به شکست هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نشان داد صهیونیست‌ها محکوم‌به شکست هستند.

علی آقامحمدی در مراسم روز جهانی قدس در مصلای نماز جمعه نهاوند گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در روزهای اخیر در غزه جنایت‌های زیادی انجام داده و به هیچ قانونی پایبند نبوده است.

وی اظهار داشت: این جنایت‌ها در تاریخ بشریت سابقه نداشته است ولی صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا و برخی دولت‌های غربی این فجایع را رقم شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کودکان وزنان مظلوم فلسطین در غزه در شرایط بسیار بدی هستند ولی از سازمان‌های به‌اصطلاح حامی حقوق بشر صدایی درنمی‌آید و به‌دروغ ادعای حمایت از مردم فلسطین رادارند درحالی‌که در پشت پرده به صهیونیست‌ها سلاح می‌دهند.

وی ادامه داد: برخلاف دولت‌های غربی ولی مردم سراسر دنیا جنایت‌های بی‌سابقه صهیونیست‌های کودک کش را محکوم کردند و خواستار توقف جنگ هستند.

آقامحمدی بیان داشت: مردم روزه‌دار و قهرمان ایران اسلامی هم با حضور پرشور خود در راهپیمایی امسال نشان دادند همیشه حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها در اقدام اخیر خود در به شهادت رساندن سردار زاهدی و هم‌رزمانش بار دیگر اوج وحشی‌گری خود را نشان دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نابودی صهیونیست‌ها تنها راه‌حل مسئله فلسطین است و به یاری خدا با تلاش‌های رزمندگان مقاومت قدس شریف آزاد خواهد شد.

وی بیان کرد: همان‌طور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند وظیفه مسلمانان حمایت از مظلومان فلسطین است و این حمایت جزئی از دین ما است.

آقامحمدی افزود: رژیم خبیث صهیونیستی در جنایتی آشکار، جمعی از فرماندهان مقاومت را ناجوانمردانه به شهادت رساند تا بار دیگر عجز و درماندگی خود از رویارویی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: روز قدس با توجه به انزجار سراسر جهان از صهیونیست‌ها نقطه عطف و مهمی در تاریخ مبارزات مردم فلسطین خواهد بود و به یاری خدا به پیروزی ختم خواهد شد.

 

انتقام سخت محو رژیم صهیونسیتی است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه صحبت از انتقام سخت می کنند و باید دانست روزی که رژیم صهیونسیتی محو شود انتقام سخت رقم می‌خورد و این مسئله در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی حضرت ابوالفضل علیه‌السلام ملایر با بیان اینکه بزرگترین دشمن مسلمانان صهیونیست‌ها هستند، گفت: این کلام وحی و قرار قرآن است و این رژیم خونخواری خود را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره عمر رژیم خونخوار صهیونیست، تصریح کرد: امسال روز قدس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و همه دنیا شعار مرگ بر اسرائیل را سر دادند و این پیش‌بینی مقام معظم رهبری بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در خیابان‌های لندن و پاریس بر علیه رژیم صهیونسیتی تظاهرات برگزار و علیه اسرائیل شعار می‌دهند.

وی با بیان محبوبیت روز افزون مقاومت و شهید سلیمانی در دنیا عنوان کرد: همان‌قدر که محبوبیت حاج قاسم افزوده می‌شود، صهیونیست‌ها در دنیا منفور می‌شوند.

آزادی‌خواه به حمله به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: این اقدام خلاف تمامی کنوانسیون‌های بین‌المللی و دیپلماتیک بود و همانگونه که رهبری تأکید داشتند دشمنان به هدف خود نمی‌رسند.

وی گفت: پس از عملیات طوفان‌الاقصی که هیمنه رژیم صهیونسیتی به یکباره فرو ریخت چرا که آنان همچنین سیلی تا کنون نخورده بودند و باید بدانند که تازه اول کار است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه صحبت از انتقام سخت می کنند و باید دانست روزی که رژیم صهیونسیتی محو شود انتقام سخت رقم می‌خورد و این مسئله در حال اجرا است.

وی به جنایات جنگی روزافزون صهیونیست‌ها در غزه اشاره کرد و گفت: منطق اسرائیل حمله به زنان و کودکان بیگناه است و باید بدانند که سیل خروشان خشم مسلمانان به زودی آنان را نابود می‌کند.

انزجار مردم شهرستان فامنین از جنایات رژیم صهیونیستی

مردم همیشه در صحنه شهرستان فامنین نیز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و با شعارهای مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر آمریکا نفرت خود را از این رژیم و حامیانش اعلام انزجار کردند.

ابراز انزجار کبودراهنگی‌ها از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی

 

امروز همه اسد آبادی‌ها آمده بودند از کودک چند روزه تا مو سپیدان ، از انقلابی گرفته تا مردم عادی اما صحنه گردان این نمایش باشکوه نوجوانان و جوانانی بودند که فقط به عشق حکم جهاد از سوی ولی امر مسلمین و آزادگان جهان آمده بودند.

ابراز انزجار مردم شهرستان بهار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213898
  • دیدگاه‌ها برای اتحاد امت اسلام در طوفان الاحرار، کلید فتح قدس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.