• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی ۲۰ شهریور در همدان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 127192
  • 13 شهریور 1400 - 9:47
آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی ۲۰ شهریور در همدان برگزار می‌شود

به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله مدنی درشهرک شهید مدنی شهر همدان ۲ پروژه فرهنگی افتتاح خواهد شد. به گزارش عصرهمدان؛ محمدعلی محمدی، فرماندار همدان، روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهید محراب آیت الله مدنی اظهار داشت: آثار و ثمرات این عالم وارسته در زمان حیات و بعد از شهادتشان همواره ساری و […]

به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله مدنی درشهرک شهید مدنی شهر همدان ۲ پروژه فرهنگی افتتاح خواهد شد.

به گزارش عصرهمدان؛ محمدعلی محمدی، فرماندار همدان، روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهید محراب آیت الله مدنی اظهار داشت: آثار و ثمرات این عالم وارسته در زمان حیات و بعد از شهادتشان همواره ساری و جاری است.

وی خاطرنشان کرد: هشت کمیته برای برگزاری کنگره شهید مدنی در استان همدان تشکیل شده که مسئولیت کمیته های امنیتی، انتظامی و امور زیربنایی به شهرستان همدان واگذار شده است.

محمدی با بیان اینکه شهید مدنی یار محرومان و همراه انقلاب بود، افزود: ثمره فعالیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و رفاهی شهید مدنی در زمان حیات و بعد از شهادتشان عامل المنفعه است.

وی گفت: درهمین رابطه ۲ پروژه فرهنگی به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله مدنی درشهرک شهید مدنی شهر همدان افتتاح خواهد شد.

مدیر موسسه فرهنگی شهید مدنی نیز در این جلسه گفت: بیت شهید مدنی به‌عنوان خانه انقلاب استان همدان نامگذاری شده است.

«سید کاظم حجازی» به حمایت های بی دریغ شهید مدنی از حضرت امام(ره) در نجف اشرف اشاره کرد و افزود: رویکرد اخلاص و خدمت شهید مدنی در چهلمین سالگرد شهادت ایشان باید برای نسل جدید تبیین شود.

آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی ۲۰ شهریور در همدان برگزار می‌شود.

شهید محراب آیت الله مدنی با نام «میراسدالله مدنی دهخوارقانی»، از سال ۱۳۵۱ به مدت ۱۰ سال ساکن شهر همدان بود و در سال ۱۳۶۰ به عنوان دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز به شهادت رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=127192
  • دیدگاه‌ها برای آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی ۲۰ شهریور در همدان برگزار می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.