• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

افتتاح سراسری ۶۱۵۵ پروژه عمرانی در کل کشور

  • کد خبر : 34216
  • 07 آذر 1398 - 11:43
افتتاح سراسری ۶۱۵۵ پروژه عمرانی در کل کشور

 ۶ هزار و ۱۵۵ پروژه عمرانی از ۴۰ هزار پروژه خدمات رسانی در سراسر کشور به طور همزمان در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان افتتاح شد. به گزارش عصر همدان، در روز پایانی هفته بسیج استان همدان امروز میزبان سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ ۶ هزار و ۱۵۵ پروژه عمرانی […]

 ۶ هزار و ۱۵۵ پروژه عمرانی از ۴۰ هزار پروژه خدمات رسانی در سراسر کشور به طور همزمان در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان، در روز پایانی هفته بسیج استان همدان امروز میزبان سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ ۶ هزار و ۱۵۵ پروژه عمرانی کشو در برنامه‌ آغازین این روز توسط سردار سلامی در «اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان» در سالن انقلاب به طور همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و در حاشیه این مراسم ۲۰۰ سری جهیزیه نیز برای نوعروسان ارسال شد.

اجرا و افتتاح ۴۰ هزار پروژه طی سال جاری از تعهدات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که ۲۷ هزار پروژه از این تعداد اکنون دارای پیشرفت ۹۰ درصدی است؛ تاکنون۴ هزار و ۵۰۰ پروژه در کردستان، ۶ هزار و ۲۵۰ پروژه در خراسان جنوبی و با افتتاح  ۶ هزار و ۱۵۵ پروژه امروز استان همدان در مجموع ۱۷ هزار پروژه به بهره‌برادری می‌رسد.

در ادامه برنامه‌های روز پایانی و با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سایر پروژه‌ها از جمله اردوگاه صیانت و درمان شهرستان نهاوند، طرح بوم‌سازان زاگرس، ساخت ۴۴ واحد مسکونی و… به صورت نمادین افتتاح خواهد شد.

اردوگاه صیانت و درمان شهرستان نهاوند که امروز با حضور سردار سلیمانی به بهره‌برادری خواهد رسید دارای سه سالن با زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع شامل ساختمان احیاء، غذاخوری و آشپزخانه، آسایشگاه ویژه درمان و صیانت از معتادان است.

طرح بوم‌سازان زاگرس دیگر طرحی است که امروز به بهره‌برادری خواهد رسید، این طرح از ابتدای سال ۹۷ تاکنون، ۱۱ هزار هکتار بیابانزایی و ۶ هزار هکتار آبخیزداری برای حل مشکل کم آبی کشور به انجام رسانده و هفتم آذرماه امسال نیز مراسم نمادین کاشت نهال به عنوان آغاز این طرح در اردوگاه صیانت انجام خواهد شد.

طرح ساخت ۴۴ واحد مسکونی به متراژ هر قطعه ۳۶۰ مترمربع زمین دارای ۸۵ متر در روستای برفیان دیگر پروژه افتتاحی به همت بسیج سازندگی در این منطقه است.

گلزار شهدای بهادربیگ به ابعاد ۷۰۰ مترمربع با هزینه‌کرد ۱۶۰ میلیون تومان و یادمان ۴ برادر شهید بهادربیگی در این گلزار نیز امروز رونمایی می‌شود.

آخرین برنامه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج و اقتصاد مقاومتی است که به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج به طور همزمان در تمام استان‌های کشور از جمله استان همدان به همت بسیج و سپاه گشایش یافته بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34216
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح سراسری ۶۱۵۵ پروژه عمرانی در کل کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.