• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

آیا آمار اعلامی واجدین شرایط رای دهی در ملایر بر اساس واقعیت هاست؟

  • کد خبر : 117726
  • 27 خرداد 1400 - 21:02
آیا آمار اعلامی واجدین شرایط رای دهی در ملایر بر اساس واقعیت هاست؟

طبق آمار اعلامی فرماندار ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه تعداد افراد واجد شرایط در ملایر تقریبا ۲۳۸ هزار نفر است که به توجه به آخرین آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان جمعیت کنونی شهرستان تقریبا ۲۹۰ هزار نفر است. به گزارش عصرهمدان؛ طبق آمار اعلامی فرماندار ملایر در نشست خبری با […]

طبق آمار اعلامی فرماندار ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه تعداد افراد واجد شرایط در ملایر تقریبا ۲۳۸ هزار نفر است که به توجه به آخرین آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان جمعیت کنونی شهرستان تقریبا ۲۹۰ هزار نفر است.

به گزارش عصرهمدان؛ طبق آمار اعلامی فرماندار ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه تعداد افراد واجد شرایط در ملایر تقریبا ۲۳۸ هزار نفر است که به توجه به آخرین آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان جمعیت کنونی شهرستان تقریبا ۲۹۰ هزار نفر است.

این مسئله به معنی آن است که نزدیک به ۸۲ درصد جمعیت ملایر واجد شرایط رای دادن هستند و این در حالی است که میانگین آمار کشوری ۷۲ درصد است؟ نکته قابل توجه این است که آیا این آمار صحیح است؟

اگر صحیح نیست در نهایت باعث پایین آمدن درصد مشارکت نهایی مردم ملایر نمی شود؟

ملایری ها در انتخابات ریاست جمهوری گذشته بیش از هفتاد درصد مشارکت داشته اند اما در آخرین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این آمار به ۳۷ درصد رسید؟

مبنای تعداد واجدین شرایط چیست و اگر مبنا آخرین سرشماری است آیا میزان مهاجرت و مرگ و میر ها نیز لحاظ شده است یا نه؟

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=117726
  • دیدگاه‌ها برای آیا آمار اعلامی واجدین شرایط رای دهی در ملایر بر اساس واقعیت هاست؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.