• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

آموزشگاه های فنی و حرفه ای فعلا مجاز به بازگشایی نیستند/پیگیری های لازم برای بازگشایی مشاغل آسیب دیده صورت گرفته است

  • کد خبر : 66032
  • 27 اردیبهشت 1399 - 14:08
آموزشگاه های فنی و حرفه ای فعلا مجاز به بازگشایی نیستند/پیگیری های لازم برای بازگشایی مشاغل آسیب دیده صورت گرفته است

وهب مختاران گفت: براساس بخش نامه ها نمی توان آموزشگاه های فنی حرفه ای را به حالت قبل برگرداند تا مشغول به فعالیت شوند اما پیگیری های لازم برای بازگشایی مشاغل آسیب دیده صورت گرفته است. به گزارش عصر همدان؛ پس از سفید شدن وضعیت کرونایی برخی نقاط در کشور و بازگشایی برخی مشاغل با […]

وهب مختاران گفت: براساس بخش نامه ها نمی توان آموزشگاه های فنی حرفه ای را به حالت قبل برگرداند تا مشغول به فعالیت شوند اما پیگیری های لازم برای بازگشایی مشاغل آسیب دیده صورت گرفته است.

به گزارش عصر همدان؛ پس از سفید شدن وضعیت کرونایی برخی نقاط در کشور و بازگشایی برخی مشاغل با رعایت پروتکل های بهداشتی برخی به صورت تدریجی شروع به رونق گرفتند اما یکی از مراکزی که هنوز تصمیمی برای آن ها گرفته نشده آموزشگاه های فنی و حرفه ای هستند که به گفته مخاطبان حتی جزء مراکز خسارت دیده از کرونا هم محسوب نشدند و بامشکلاتی از قبیل پرداخت اجاره بها روبه رو هستند.

همین موضوع باعث شد گفتگویی با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان داشته باشیم که در ادامه  می خوانید.

وهب مختاران، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه  دونوع مرکز در مجموعه فنی و حرفه ای فعال است، گفت: این دو مرکز شامل بخش دولتی و بخش خصوصی هستند که آموزشگاه های آزاد زیرمجموعه انها در سطح استان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه کرونا باعث آسیب  به بسیاری از مشاغل شد، افزود: از جمله مشاغلی که آسیب جدی دیدند مراکز آموزشی و مدارس دانشگاه ها کلاس های فنی حرفه ای هستند.

مختاران با تاکید براینکه براساس بخش نامه ها نمی توان آموزشگاه های فنی حرفه ای را به حالت قبل برگرداند تا مشغول به فعالیت شوند، خاطر نشان کرد: طبق  بخش نامه فعلا مجاز به فعالیت اداری هستیم و مجوز آموزش فیزیکی نداریم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ادامه داد: آموزش های رشته های خاص به صورت مجازی و محدود برگزار شدند و احتمالاً از اواخر این هفته نیز آزمون آنلاین برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: بازگشایی آموزشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای دست ما نیست اما پیگیری های لازم را انجام و نامه نگاری ها در سطح کشور و استان صورت گرفته تا بخاطر ضرر وارد شده به مشاغل مد نظر، بازگشایی شوند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=66032
  • دیدگاه‌ها برای آموزشگاه های فنی و حرفه ای فعلا مجاز به بازگشایی نیستند/پیگیری های لازم برای بازگشایی مشاغل آسیب دیده صورت گرفته است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.