• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

آمریکا منتظر انتقامی سخت باشد/برگزاری راهپیمایی اعلام انزجار از اقدام آمریکا پس از نماز جمعه در ملایر

  • کد خبر : 40719
  • 13 دی 1398 - 11:49
آمریکا منتظر انتقامی سخت باشد/برگزاری راهپیمایی اعلام انزجار از اقدام آمریکا پس از نماز جمعه در ملایر

امام‌جمعه ملایر با بیان اینکه آمریکا باید در انتظار انتقامی سخت در قبال ترور سردار سلیمانی باشد گفت: آمریکا به زودی پاسخی سخت از طرف ملت ایران و عراق، نیروی قدس سپاه و نیروهای نظامی به رهبری مقام معظم رهبری دریافت خواهد کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با […]

امام‌جمعه ملایر با بیان اینکه آمریکا باید در انتظار انتقامی سخت در قبال ترور سردار سلیمانی باشد گفت: آمریکا به زودی پاسخی سخت از طرف ملت ایران و عراق، نیروی قدس سپاه و نیروهای نظامی به رهبری مقام معظم رهبری دریافت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تسلیت و تبریک شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت این سردار دل‌ها و ابو مهدی مهندس را باید به محضر امام زمان، مقام معظم رهبری و دو ملت ایران و عراق تسلیت و تعزیت گفت.

وی حادثه شهادت سردار سلیمانی را ضایعه‌ای دردناک بر پیکره جهان اسلام دانست و تأکید کرد: سردار سلیمانی امروز مزد رشادت‌های خود درراه جهاد در برابر کفر جهانی را دریافت کرد.

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد: آمریکایی‌ها با به شهادت رساندن حاج قاسم و ابو مهدی مهندس می‌خواهند از خودشان یک قهرمان بسازند، علی‌الخصوص ترامپ برای اینکه برگ برنده‌ای در انتخابات پیش رو داشته باشد.

وی افزود: شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه و حمله به سفارت آنان در عراق ذلتی برای آمریکا بود و با شهادت حاج قاسم ننگین‌ترین لکه بر جبین آمریکا نشست.

حجت‌الاسلام برقراری با بیان اینکه خون شهید سلیمانی به‌آسانی پاک نخواهد شد و آمریکا باید در انتظار انتقامی سخت در قبال ترور سردار سلیمانی باشد، گفت: آمریکا به زودی پاسخی سخت از طرف ملت ایران و عراق، نیروی قدس سپاه و نیروهای نظامی به رهبری مقام معظم رهبری دریافت خواهد کرد.

وی قطره‌ قطره خون شهید سلیمانی را سبب رویش جوانان بر ضد استکبار عنوان کرد و گفت: شهادت حاج قاسم سبب می‌شود که بوستانی از جوانان انقلابی رویش کند و اتحاد و انسجامی که شهادت این شهید والامقام ایجاد می‌کند بی‌نظیر شود.

امام‌جمعه ملایر افزود: افزایش روحیه انقلابی، ولایتمداری، مقاومت و گفتمان مقاومت و نهادینه شدن این تفکرها از دیگر ثمرات شهادت سردار سلیمانی است.

وی به برگزاری راهپیمایی ضد استکبار جهانی پس از برگزاری نماز جمعه در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: مردم شهیدپرور انقلابی ملایر امروز و پس از نماز جمعه انزجار خود را از این اقدام آمریکا اعلام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام برقراری افزود: ملایری‌ها امروز باروح حاج قاسم عهد و پیمانی دوباره می بندند که ادامه‌دهنده راه وی باشند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40719
  • دیدگاه‌ها برای آمریکا منتظر انتقامی سخت باشد/برگزاری راهپیمایی اعلام انزجار از اقدام آمریکا پس از نماز جمعه در ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.