• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

آقای شهردار؛ بوی تعفن جداول خیابان ۱۵ خرداد بیمارمان کرده!/ما را دریابید!

  • کد خبر : 118626
  • 03 تیر 1400 - 8:32
آقای شهردار؛ بوی تعفن جداول خیابان ۱۵ خرداد بیمارمان کرده!/ما را دریابید!

شهروند اسدآبادی خطاب به شهردار اسدآباد گفت: مدت زیادی است که خیابان ۱۵ خرداد که از هیچ امکانات شهری برخوردار نیست، این روزها هم از بوی تعفن فاضلاب جداول این خیابان مریض احوال شده ایم. به گزارش عصرهمدان؛ یکی از شهروندان اسدآبادی با ارسال تصاویر تأمل برانگیز برای این رسانه، به وضعیت لجنزار جداول یکی […]

شهروند اسدآبادی خطاب به شهردار اسدآباد گفت: مدت زیادی است که خیابان ۱۵ خرداد که از هیچ امکانات شهری برخوردار نیست، این روزها هم از بوی تعفن فاضلاب جداول این خیابان مریض احوال شده ایم.

به گزارش عصرهمدان؛ یکی از شهروندان اسدآبادی با ارسال تصاویر تأمل برانگیز برای این رسانه، به وضعیت لجنزار جداول یکی از خیابانهای اصلی این شهر اشاره کرده و خواستار توجه بیشتر شهرداری به این موضوع مهم شده است.

این شهروند اسدآباد در این پیام آورده است که:

” شهردار محترم اسدآباد سلام

لطفاً جداول خیابان ششم بهمن (۱۵خرداد) جنب مسجد فاطمه زهرا را ملاحظه فرمایید بوی تعفن جداول همه مردم را بیمار کرده. مگر این منطقه جز محدوده شهر نیست که از تمامی امکانات شهری مثل تاکسی، روفتگر محروم است و پیاده رو هایش بعد از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی همچنان خاکی است خواهشاً گوشه چشمی هم به این منطقه داشته باشید.”

عصر همدان: البته ناگفته نماند که با گرم شدن تدریجی هوا در شهر اسدآباد، معضل بوی تعفن فاضلاب‌های شهری و مسائل بهداشتی ناشی از آن در بسیاری از نقاط کوچه ها و خیابانها همچون زخم کهنه‌ای سرباز کرده و شهروندان این شهر را هنگام تردد در پیاده‌رو و عبور از کنار جداول آب‌های سطحی و حتی سلطل‌های زباله به‌شدت آزرده خاطر می کند.

موضوع بوی تعفن فاضلاب در جداول کوچه ها و خیابان های شهر اسدآباد معضلی است که سالها قبل مرحوم حجت الاسلام زادسر جیرفتی، امام جمعه سابق اسدآباد بارها آن را مطرح و حل آن را مورد تأکید قرار داده بود که گویا مسئولان این شهر چندان گوششان بدهکار این موضوع نیست و شهرداری هم بی توجه از کنار آن می‌گذرد، البته مسئولان بهداشتی هم تاکنون نسبت به این موضوع مهم واکنشی نشان نداده اند.!

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118626
  • دیدگاه‌ها برای آقای شهردار؛ بوی تعفن جداول خیابان ۱۵ خرداد بیمارمان کرده!/ما را دریابید! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.